• Anonym

Mobbning på FL?

Anonym (Pool) skrev 2023-10-03 07:33:31 följande:
    Jo, sånt som många här skriver till mig och andra, det skulle jag aldrig skriva till nån här. Jag har blivit spärrad flera gånger och då har jag inte skrivit saker på den nivån som andra gör. Så det är skillnad på folk.
    Nej, jag har inte rätt att kritisera kvinnor, enligt många kvinnor. För det betyder att jag inte gillar kvinnor.
    Brukar inte klaga på modereringen, men när jag häromdagen blev stoppad från att kommentera i ett dygn efter att jag givit en person en komplimang... ja, då började jag verkligen undra. 
  • Anonym
    Anonym (Anonym) skrev 2023-10-03 07:52:39 följande:
    Låter inte trovärdigt. Vad mer då, utöver komplimangen?

Var det nåt explicit i ditt ordval? Opåkallat snuskprat? Snoppbilder ses inte heller som en komplimang utan snarare ofredande och något kvinnor är benägna att anmäla om. 
    Du får tro vad du vill.
    Det var ingen bild jag lade ut och jag uppskattar inte heller bilder på könsdelar.
    Kan såklart inte skriva vad jag skrev då eftersom det kostade ett dygns utelåsning.
  • Anonym
    Anonym (Anonym) skrev 2023-10-03 08:14:28 följande:
    Då har du kanske lärt dig en läxa då. Inte okej att ofreda folk med sexuellt explicit språk heller.
    Det har jag inte gjort. Har du svårt att förstå skriven text?
    Eller håller du på att spricka av nyfikenhet över vad jag skrev?
  • Anonym
    Anonym (Anonym) skrev 2023-10-03 08:40:20 följande:
    Nej, det är du som har svårt att förstå att man inte blir avstängd för att ha gett en vanlig komplimang till en annan medlem.
    Tja, eftersom jag vet vad det stod som du inte vet så är det faktiskt  jag som sitter på svaret.

Hej med dig.
  • Anonym
    Anonym (Behövs_intemycket) skrev 2023-10-03 10:09:05 följande:
    Det behövs inte mycket för att bli avstängd från FL. Finns de som blivit det utan att ens ha begått regelbrott. Kan räcka med att man skrivit en sanning som vissa inte vill höra eller att någon blivit kränkt av en åsikt.
    Precis så är det. Jag blev verkligen förvånad när jag blev bestraffas för det jag skrev  Kan inte på något sätt förstå vad felet var.
Svar på tråden Mobbning på FL?