Inlägg från: Jhannis |Visa alla inlägg
  • Jhannis

    Robinson 2023 Höst

    Väl mött....Jag kommer in senare så jag siter i telefon. Ska titta på play senare.

  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-10-02 19:42:31 följande:

    Tove blir nog inte kvar så länge


    Tror inte jag heller. Deltagarna borde väl veta att dem inte får sina kläder direkt, att då komma in i aftonklänning verkar lite konstigt.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-10-02 20:12:12 följande:

    Redan tävling om eldstål


    Det verka var så att dem får eldstålet tidigare och tidigare. Inte behöva kämpa in sig i programmet.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-10-02 21:01:51 följande:
    Gränslandet finns, Pelle är där
    Ja Pelle fick en ny chans Obestämd
  • Jhannis

    Jag tycker att det redan från början finns flera "Gnällare" som är med och som försöker vara Bossiga.

    I lag Nord kom i alla falla killen från Kiruna och jag önskar att det går bra för honom. (måste ju heja på Norrlänningar) Skrattande

  • Jhannis
    molly50 skrev 2023-10-02 22:43:33 följande:
    Hon sa också att hon känner på sig att hon kommer att vinna alltihopa.
    Jag hoppas hon åker ut snabbt. 
    Har lite svårt för så´nt där. 
    Har också svårt för sånt. Jag har svårt även för en kille som är i lag som sa att han skulle ta över som lagledare framöver. Bossiga människor är inte kul.
  • Jhannis
    Jhannis skrev 2023-10-02 22:55:02 följande:
    Har också svårt för sånt. Jag har svårt även för en kille som är i lag som sa att han skulle ta över som lagledare framöver. Bossiga människor är inte kul.
    Killen är i lag Nord.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-10-02 23:11:20 följande:
    Ja, det var ovanligt tidigt, det känns komprimerat format som i Idol
    Ja så verkar det, men jag tror också på att producenterna tycker synd om dagens människor och ger dem mer på en gång bara för att dem inte lärt sig leva vildmarksliv då nästan alla kommer från städerna med asfalt och betong och sköna sängar i sina villor eller lägenheter.
  • Jhannis

    Har ni tittat på ett program på SVT1 som heter överlevarna? Väldigt roligt program om statsbor som ska återskapa världen....Många skratt får man av att titta. Kommer annars på fredagar i svt1.

  • Jhannis
    molly50 skrev 2023-10-03 12:30:29 följande:
    Ja,jag har sett det. Om du menar det med Claes Malmberg. 
    Ja precis. Program ett vara så kul när en tjej frågade om det simmade fiks i sjön. Hon sa att hon aldrig varit utanför stan förut....
Svar på tråden Robinson 2023 Höst