Inlägg från: Anonym (Shamead för min lust) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Shamead för min lust)

Moralkakor och kink-shame

Lever med min sambo sedan 10 år tillbaka. Båda i 40-års åldern. Vi har barn och lever helt vanligt familjeliv. Sexet slutade fungera efter vårt första barn och det är 8 år sedan. Sedan dess har vårt sexliv varit ett sluttande plan. Räknade ut att vi haft sex totalt 20 gånger de tre senaste åren. Om jag tar upp ämnet sex för samtal börjar hon moralisera precis som min gamla lärarinna i högstadiet gjorde när jag blev påkommen i skogen med att läsa en porrtidning med några kompisar när min lärarinna på sin fritid gick en promenad med sin hund. Vi har försökt allt, gått i terapi, testat att bara mysa nakna i sängen men hennes lust uteblir. Jag har frågat allt, om hon slutat tända på mig, om jag är äcklig på något vis, luktar illa, är ful, gör fel, om hon träffat någon annan men Nej, det är inte det.   Hon har bara ingen lust och det finns inget jag kan göra. Det går inte att kompromissa för då kommer moralkakorna. Då är jag oförstående, tänker bara på sex osv.. Föreslog att hon kunde kissa på mig i duschen bara för att få igång lite humor och lätta upp stämningen men det var otrevligt tyckte hon och det blev awkward. Kände mig smått desperat och fick för mig att hon kanske hade massa förtrycka Kinks eftersom hon alltid kissar i duschen när vi duschar tillsammans. Men så fel jag hade. Nu har jag nått min gräns för vad jag klarar av. Pallar inte att gå en vecka, månad, år utan sex och intim närhet. Jag måste söka det här hos någon annan kvinna. Åren går och jag vill inte bli bitter. Någon mer som känner igen sig i min situation?

• Svar på tråden Moralkakor och kink-shame
    Anonym (till ts) skrev 2023-10-15 22:29:21 följande:

Förstår dig! Är typ i samma sits fast jag är kvinna.  Det är totalt dött på den fronten sex (för mig) :(
    Ni verkar ha försökt med allt men det funkar inte. Ni kanske behövert ta en paus ifrån varandra?

Jag lider med dig. Trodde inte det fanns män som inte ville ha sex. Har du frågar honom om det är OK att du har sex med andra? En paus är nog lika med att göra slut. Jag kommer aldrig kunna gå tillbaks till en moraltant efter att ha fått uppleva njutning med Kinks utan att bli talad till nedlåtande av henne. Hon vet bäst, kan allt och har aldrig fel. Jag har funderat på att bli medlem i swingersklubb men har ingen att gå med men så fort jag lär känna någon som är sex-positiv blir jag medlem direkt. Vad har du för alternativ och vad tänker du? 

Jag är så innerligt trött på oflexibla kvinnor som tror att världen kretsar kring dem. Som man är det fult att vara kåt och vilja ha sex och i samhället kan kvinnor betala för Yonimassage och få sprutorgasm utan att det kallas för köp av sexuella tjänster. I min relation vill min partner åtnjuta tryggheten av att leva i en parrelation med absolut minsta möjliga insats. Pengarna ska gå till hennes barn eftersom de har särskilda behov. Jag ska göra allt när hon kommer hem från jobbet för då är hon trött. Speciellt om jag jobbat hemifrån eller varit på jobbresa och sovit på hotell. Då är jag enligt henne utvilad och kan göra allt hemma. När jag skiter i hennes uppmaningar straffar hon mig med distans och tystnad. Ibland är hon på gott humör och då kan det bli sex men bara om lusten kommer automatiskt (vilket den sällan gör) Som sagt, så fort jag träffar någon som vill gå på swingersklubb med mig går jag omedelbart och sen får jag se var relationen tar vägen. Kanske står jag ut om jag får känna uppskattning och ha sex med andra kvinnor eller så blir det att gå skilda vägar.

Svar på tråden Moralkakor och kink-shame