Moralkakor och kink-shame
Lever med min sambo sedan 10 år tillbaka. Båda i 40-års åldern. Vi har barn och lever helt vanligt familjeliv. Sexet slutade fungera efter vårt första barn och det är 8 år sedan. Sedan dess har vårt sexliv varit ett sluttande plan. Räknade ut att vi haft sex totalt 20 gånger de tre senaste åren. Om jag tar upp ämnet sex för samtal börjar hon moralisera precis som min gamla lärarinna i högstadiet gjorde när jag blev påkommen i skogen med att läsa en porrtidning med några kompisar när min lärarinna på sin fritid gick en promenad med sin hund. Vi har försökt allt, gått i terapi, testat att bara mysa nakna i sängen men hennes lust uteblir. Jag har frågat allt, om hon slutat tända på mig, om jag är äcklig på något vis, luktar illa, är ful, gör fel, om hon träffat någon annan men Nej, det är inte det. Hon har bara ingen lust och det finns inget jag kan göra. Det går inte att kompromissa för då kommer moralkakorna. Då är jag oförstående, tänker bara på sex osv.. Föreslog att hon kunde kissa på mig i duschen bara för att få igång lite humor och lätta upp stämningen men det var otrevligt tyckte hon och det blev awkward. Kände mig smått desperat och fick för mig att hon kanske hade massa förtrycka Kinks eftersom hon alltid kissar i duschen när vi duschar tillsammans. Men så fel jag hade. Nu har jag nått min gräns för vad jag klarar av. Pallar inte att gå en vecka, månad, år utan sex och intim närhet. Jag måste söka det här hos någon annan kvinna. Åren går och jag vill inte bli bitter. Någon mer som känner igen sig i min situation?