Inlägg från: Anonym (Realistisk) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Realistisk)

Vilken leksak föredrar ni?

Föredrar realistisk då det ger den bästa känslan av äkthet. Svårt att hitta bra sådana dock. De flesta som säljs känns lite tråkiga bara. Känns som något saknas... Hittade en sida som börjar sälja något i min smak, blir väldigt nyfiken på att prova och se om det är någon skillnad. 😃

https://real-feel.company.site/

• Anonym (Realistisk)

Nä, nu rann mitt tålamod ut 😂
    Blev aldeles för nyfiken och beställde en "True Feel - Realistic Cock". Får se när den kommer och då kommer jag att utvärdera den 😅

• Anonym (Realistisk)

Har äntligen fått hem den! 😍
    Rev upp paketet så fort jag kom innanför dörren, packade upp den och så fort jag tog ut den ur påsen och kände och klämde på den så smälte jag. 😂 Vilken kännsla av "äkthet"! Helt galet! 🙈 Spontant sagt så kan mina vanliga "realistiska dildos" gömma sig! Och då har jag bara lållt den i handen. 😄
    Hoppade snabbt in i duschen efter en lång dag på jobbet sedan snabbt upp i sängen. Glid behövdes inte! 😅
    Det var bara att sätta igång. Shit! Vilken jävla känsla! 😍 sjukt nice! Kom 2 gånger på 1 timme.
    Blir sugen på en omgång till 😄
    Närmare än "äkta känsla" har jag aldrig haft med en dildo.🤩

• Anonym (Realistisk)

Kan tänka mig att den är rätt så nice också, blir lite nyfiken på vad den kan göra 😈💦

Svar på tråden Vilken leksak föredrar ni?