Inlägg från: Robin95 |Visa alla inlägg
  • Robin95

Hjälp! Umgänget skadar flickan!!

Jag och Mamman har länge varnat handläggaren för "Dianas" konsekvenser av att ha umgänge med sin biologiska pappa som riskerar att fara illa av hans närvaro vilket har ignorerats och aldrig tagits på allvar. Tingsrätten avslog umgänge med honom och la makten i soc händer som direkt sprang och gav honom umgänge och det skulle visa sig att våran oro för honom var befogad. 

Ställföreträdaren har meddelat att Diana är livrädd för sin biologiska pappa vid varje tillfälle och att hon vägrat släppa familjehemsmamman hand. Han har svårt enligt papperna att se Dianas omsorgsbehov och låter henne utan tillsyn springa nära sjöar och vägar utan konsekvenstänk. Trots att handläggaren vet om detta så tänker inte hon göra något vilket betyder han Diana fortsättningsvis kommer utsätta psykiskt och vara rädd för honom och riskerar att sätta henne i risksituvationer. Snälla hjälp mig IVo bryr sig inte och handläggaren säger bara att jag inte samtycker vilket får mig att inte se trovärdig ut i för förvaltningsrätten och kammarrätten snälla hjälp måste man gå med på allt utan att det straffas 

• Svar på tråden Hjälp! Umgänget skadar flickan!!
Svar på tråden Hjälp! Umgänget skadar flickan!!