• Anonym (LP)

Att finna en älskare/älskarinna

Jag är gift och har ett väldigt fattigt sexliv med min man. Han vill högst en gång per månad (och det ska gå fort) och en kyss av honom har jag inte fått på nästan 20 år. Pussar och kramar får jag dock. 

Detta vet jag så inget nytt där. Jag har genom åren haft några älskare men det rinner ut i sanden efter bara några månader. Anledningen till det är att de inte har tid eller så vill de ta det till nästa nivå. 

Hur ska jag finna en vettig man som vill ha sex minst två gånger i veckan? Han ska vara fräsch, kunna kyssas, förstå vikten av diskretion och kunna prata om intressanta saker? Vill helst inte involvera någon kollega även om det finns män där som får igång mig. 

Hur vill du som man att jag "raggar" på dig? Hur har ni andra kvinnor "fått till det"? 

• Svar på tråden Att finna en älskare/älskarinna
  • Anonym (LP)
    Anonym (Smakarintealls) skrev 2023-09-26 12:52:49 följande:
    Är du drottning Silvia?

Om inget annat verkar signatur Hursmakardu väldigt het på gröten ;)
    Vad har drottningen med detta att göra?? 

Ja, tänkte samma sak Flört
  • Anonym (Hm)
    Anonym (man) skrev 2023-09-26 12:19:31 följande:
    Nja, jag tror faktisk inte det är någon större skillnad på kvinnor och män vad gäller sånt. Däremot är det STOR skillnad på ett falskt rövhål som smyger runt bakom ryggen på sin partner och någon som gör saker öppet och i samförstånd med sin partner.

Och att det skulle vara en "hårfin" gräns mellan dessa tycker jag är ett väldigt märkligt påstående.
    +1
  • Fantomas666

Hej där ts !! Känner igen detta fast jag är man.
    Jag är dock man då. Men är själv gift sedan 23 år och vi har det bra men känner att vi båda vill ha lite "extra krydda"

Hon har haft det väldans lätt att faktiskt hitta några riktigt bra älskare. Som hon träffar då och då. Med mitt tillstånd förståss.

Annat gäller mej, jag hat testat typ bc och andra sidor men det har inte gett mej något svar alls..
    Jag är som vem som helst, normal trevlig frisk och jobbar och står i..

Måste bara säga att lite synd att man inte hittat dej på någon av alla dessa sidor :)

• JanM243
    Anonym (LP) skrev 2023-09-26 08:19:40 följande:
    Att finna en älskare/älskarinna

Jag är gift och har ett väldigt fattigt sexliv med min man. Han vill högst en gång per månad (och det ska gå fort) och en kyss av honom har jag inte fått på nästan 20 år. Pussar och kramar får jag dock. 

Detta vet jag så inget nytt där. Jag har genom åren haft några älskare men det rinner ut i sanden efter bara några månader. Anledningen till det är att de inte har tid eller så vill de ta det till nästa nivå. 

Hur ska jag finna en vettig man som vill ha sex minst två gånger i veckan? Han ska vara fräsch, kunna kyssas, förstå vikten av diskretion och kunna prata om intressanta saker? Vill helst inte involvera någon kollega även om det finns män där som får igång mig. 

Hur vill du som man att jag "raggar" på dig? Hur har ni andra kvinnor "fått till det"? 

Var finns du någonstans?
    Jag tar gärna en fika med dig
    Skicka PM för vidare konversation...
  • Anonym (Kim)

Lös det med maken eller skilj dig. Håll inte på och springa bakom ryggen på honom. Gäller givetvis även om det varit tvärtom. Socioekonomisk trygghet är icke att förakta men fy fan vad uselt att utsätta sin partner för otrohet. 

• Asker

Tjena Trådstartaren..

släng iväg ett om till mig om du vill prata lite.

• Anonym (Samma)
    Anonym (100%) skrev 2023-09-26 10:27:33 följande:
    Jag blev full i skratt när jag läste att du undrar hur man raggar på en man. Är det svårt att hitta män som vill ligga?

Jag har läst att det är vanligt att kvinnor blir uttråkade tidigare i ett förhållande, och vill ha nya upplevelser, spänning, och många vill öppna upp förhållandet, träffa andra. I ditt fall handlar det mer otrohet och det är vanligt att kvinnor rättfärdigar det, och tycker det är ok att de gör det, men inte män.
    Lägg av Kaffedraken
  • Anonym (Samma)
    Asker skrev 2023-09-27 18:06:11 följande:

Tjena Trådstartaren..

släng iväg ett om till mig om du vill prata lite.

Hon trollar 
  • Anonym (Samma)
    Soldierboy skrev 2023-09-27 23:18:38 följande:

Hör av dig 😉

Lol....det är ju fake. Hon med den källarrunkande sambon. 
  • Anonym (km)

Du har just raggat upp mig - om Du vill.

• Anonym (Happydv)

En massa män som frivilligt anmäler sig att hjälpa ts med hennes problem utan att veta något om personen bakom skärmen. 
    så länge de får ligga så kvittar det vem hon är eller att hon har en make hemma som med stor sannolikhet skulle bli sårad om han viste vad hans fru sysslar med.

• Anonym (km)
    Anonym (Happydv) skrev 2023-09-28 16:55:11 följande:

En massa män som frivilligt anmäler sig att hjälpa ts med hennes problem utan att veta något om personen bakom skärmen. 
    så länge de får ligga så kvittar det vem hon är eller att hon har en make hemma som med stor sannolikhet skulle bli sårad om han viste vad hans fru sysslar med.

Ja - så är det
  • Anonym (man)

Ja FL kryllar tyvärr av snubbar som erbjuder sina "tjänster" till allt som har en puls och det verkar inte vara det stora huvudet som sköter tänkandet hos dessa herrar om man säger så... Flört

Men jag har länge undrat, funkar det verkligen? Är det någon som nappar och i så fall hur många?

Rent spontant skulle jag gissa att det funkar för annars skulle de väl inte fortsätta med det?
  • Anonym (LP)
    Anonym (Samma) skrev 2023-09-27 23:59:51 följande:
    Hon trollar 
    Nepp
  • Anonym (LP)

Så är det. 
Svar på tråden Att finna en älskare/älskarinna