Anonym (Svårt) skrev 2023-09-26 12:05:39 följande:
Otroligt frustrerande att läsa. Varit gift i många år. Är nu medelålders och singel. Vill ha en sexuell relation med en sexhungrig kvinna. Ligger gärna varje dag, älskar sex och har fått goda omdömen om att vara en härlig älskare. Tänder lite extra på att sexa med en upptagen kvinna. Tänker att hon kan få så mycket sex hon vill hemma men det är ändå mig hon helst vill ha i sängen.
Helt hopplöst att hitta denna kvinna. Självklart säger jag inte nej till en singelkvinna med hög sexlust heller. Exempelvis ensamstående mamma som inte i första hand vi ha ett förhållande. Provat försiktigt med mina önskemål på några dejtingsajter. Nix, utsiktslöst. Ser ändå helt ok ut.
Ja, jag testade också en dejtingsajt och träffade en man som verkade vettig. Men nej, han visade sig vara högst konstig i all allmänhet så det blev inget mer och jag har inte vågat fler gånger.
Jag har gärna sex både morgon och kväll men vet givetvis att det inte alltid är möjligt men någon gång borde ju maken kunna släppa ölen och mobilen för min (vår!) skull.
Anonym (man) skrev 2023-09-26 11:39:57 följande:
Och du menar att skillnaden mellan dessa är "hårfin"?
Det "hårfina" i detta är att mannen i detta förhållandet gärna ser att jag skaffar vad jag behöver utanför oss men han vill inget veta och det får inte synas eller märkas på något sätt.
Anonym (Smakarintealls) skrev 2023-09-26 12:52:49 följande:
Jag kommer aldrig förstå hur man kan gradera en annan människa till enbart sexobjekt. Vill du inte ha allt i samma paket? Känslor och bra sex, passion och gemensamma drömmar om tvåsamhet? Är det så viktigt att vinna på att stanna i relationen? Är du drottning Silvia?
Jag lämnade själv status och pengar för ett fritt liv och en ny man. Tuffare ekonomiskt men så mycket bättre för själen. Ska inte moralisera men tycker ditt sätt att resonera är lite sorgligt faktiskt. Om inget annat verkar signatur Hursmakardu väldigt het på gröten ;)
Nej, jag är inte ute efter nya känslor och en ny tvåsamhet. Låter mest jobbigt att bygga upp ett nytt liv med alla problem som medföljer.
Att ha ett sexliv gör mig lugn och harmonisk som människa. Den stunden är det bara jag och den mannen som jag ligger med.
Alla andra stunder är det min familj som står i fokus och jag är den som servar, plockar, lagar mat och allt man ska göra.