Inlägg från: Anonym (Ofrivillig pappa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ofrivillig pappa)

Kan man bli gravid utan utlösning?

Anonym (S) skrev 2023-09-25 22:57:32 följande:
    Kan man bli gravid utan utlösning?

Kan man bli gravid utan att killen kommer? Jag vet att det finns tusen trådar som rör ämnet men dom är så spretiga så nu vill jag kolla upp detta själv. Jag menar inte ett avbrutet samlag där killen drar sig ut precis innan utlösningen, utan jag menar ett samlag där killen inte kommer alls någonsin, varken inuti eller utanför.

Om du svarar: ja, jag blev gravid så. Förklara gärna hur du kan vara helt säker på att killen inte kom och att det var just så du blev gravid. 

Jag har gjort en tjej med barn på ungefär det sättet. 
    Vi hade oskyddat sex och försökte vara noga med att jag inte skulle komma inne i henne. Efter ett tag blev det så att jag "nästan" kom, och drog mig ut ur henne. Det kom dock ingen sats så vi fortsatte ett tag till. Sedan kom jag aldrig, men hon blev ändå med barn. Måste ha varit försats eller att det kom väldigt lite, så att det inte ens märktes eller syntes. 
  • Anonym (Ofrivillig pappa)
    Anonym (S) skrev 2023-09-26 08:49:43 följande:
    Okej men du kom ändå nästan så du var nära. Jag pratar om att bli gravid efter ett samlag där killen inte kom och inte drog sig ur och inte var nära. 
    Om killen absolut inte kom eller ens var när så är enda chansen/risken att han gör tjejen gravid om det redan finns spermier "i röret" sedan tidigare. Kan endast se det möjligt om han skulle ha kommit precis innan samlaget, typ att han runkade av sig och sedan direkt efter det hade sex med en tjej. Kan vara ett möjligt scenario om killen normalt sätt kommer alldeles för fort när han har sex och därför runkar av sig precis innan för att kunna hålla på längre. Förklarar i så fall varför han inte kom (igen). 

Men kan du i det aktuella fallet vara säker på att killen inte var nära att komma? Om du själv är den killen har du förstås koll, annars kan det vara svårt.
Svar på tråden Kan man bli gravid utan utlösning?