• 1omtänksam

Vart hitta seriös kk/fwb/älskare/lightpojkvän?

Random/tidigare ligg skulle jag kunna få tag på inom 5 min så det är inte problemet, det jag däremot längtar efter är att kunna träffa någon då och då, uppleva lite romantik, sexuellt utforskande, lekfullhet blandat med allvar, emotionell intelligens, ett fint utbyte, utveckling tillsammans. Någon jag trivs med helt enkelt, bara ha det skönaste i en relation." 

"Bara för att det främst är en sexuell och njutningsfull relation jag vill ha så är mina standarder rätt höga, dvs en vettig, skön och genuin person som vågar vara sig själv, kan ta emot intimitet och som har sin shit någorlunda together. Är jag helt ute och cyklar här?" 

Hej Ts! 

Nej. Tycker inte alls att du är "helt ute och cyklar"  Tvärtom! Jag hade gärna själv träffat en annan själ på det sättet du också önskar göra :) men dock önskar jag mer än sex och det på ett sätt som en annan beskriver bra nämligen: 

"än bara sex. Jag vill ha kvalitetstid, laga middag ihop, mysa framför tvn, gå på restaurang, ta en långpromenad i skogen de dagar eller kvällar vi ses. Men man behöver inte sitta ihop 24/7 för att kunna ha det bra ihop. 
    För min del handlar det om exklusiv relation." 

Det vore fantastiskt att möta en nyfiken, öppen  människa som vågar möta mig och som vågar vara sig själv och vi kan njuta ihop. Någon som  jag kan ha både ett själsligt och sexuellt utbyte med :) Tyvärr är jag inte man. Och dessutom är jag kvinna som söker kvinna (Bara en sån sak blir ju genast lite complicated, men behöver heller inte vara det alls)

Så ja, jag kan bara önska oss lycka till och hoppas att vi en vacker dag ska möta den här personen som vill samma som vi själva :) 
Svar på tråden Vart hitta seriös kk/fwb/älskare/lightpojkvän?