Inlägg från: Anonym (Hälsa och) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hälsa och)

Är det mest män här på sexforumet?

Jag har för mig att det är mestadels kvinnor som besöker familjeliv siten. Även de olika diskussionsforumena. Men när man tittar i sexforumet så är i alla fall min uppfattning att det har en kraftig slagsida av män. Är det så?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är det mest män här på sexforumet?
  • Anonym (Hälsa och)
    Anonym (Intellektuell stimuli) skrev 2023-09-19 14:33:56 följande:

Min upplevelse är att det endast är ett fåtal och alltid samma män i precis alla sex & samlevnadstrådar. De få kvinnor som är här inne får inget ut av att varken skriva eller svara i inläggen eftersom det endast är samma perspektiv och åsikter som tuggas. Finns inget nytt och fräscht att hämta dessvärre.

Man lär sig fort vilka som skriver och uttrycker vad och kan nästan med säkerhet säga vem som startat ett inlägg, då de alltid går i samma riktning, dessutom svarar dessa sig själv i samma trådar underanonyma nick. Behövs verkligen fler forum i detta land som inte är  högerextrema och misogyna som Flashback eller så familje/barn/förhållandeorienterade som FL. Väldigt många lever både som singlar och barnlösa och intresserar sig för större ämnen som samhälle, politik, kultur och filsofiska analyser mm, men sånt ser man sällan röken av här.

Intressant. 
    Kan du ge exempel på, enligt dig, återkommande skribenter och återkommande perspektiv som ältas om och om igen?

Samt...är det någon som kan tipsa om ett annat forum vid sidan om FL och FB där det är en livlig och frekvent diskussion inom olika ämnen?
Svar på tråden Är det mest män här på sexforumet?