Inlägg från: Anonym (Oooo) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Oooo)

Hur ofta får du orgasm vid sex?

Får orgasmer typ 95% av alla samlag. När jag inte får det är det oftast en snabbis som går lite väl fort eller när mannen tappar ståndet och har svårt att få det åter. Jag har normalt lätt att få orgasmer och kommer väldigt ofta vid vaginal penetrering. 

Jag har en ung älskare och när vi har sex kan jag komma hur många gånger som helst. Hans k*k är stor och stenhård under hela samlaget. Vansinnigt tändande. 

• Anonym (Oooo)
    Anonym (Oooo) skrev 2023-09-16 04:48:10 följande:

Får orgasmer typ 95% av alla samlag. När jag inte får det är det oftast en snabbis som går lite väl fort eller när mannen tappar ståndet och har svårt att få det åter. Jag har normalt lätt att få orgasmer och kommer väldigt ofta vid vaginal penetrering. 

Jag har en ung älskare och när vi har sex kan jag komma hur många gånger som helst. Hans k*k är stor och stenhård under hela samlaget. Vansinnigt tändande. 

Har sex nästan varje dag, helst ett par gånger om dagen. 
  • Anonym (Oooo)
    Anonym (T) skrev 2023-09-16 05:18:03 följande:
    Det  e väl underbart:)!!
    Ja, det är det verkligen. För några år sedan var mitt sexliv fattigt och tråkigt. Sen började jag se mig om och insåg att kåthet ger mer kåthet så nu har jag ett rikt sexliv. 
Svar på tråden Hur ofta får du orgasm vid sex?