Ville han vara otrogen?
Skiter björnen i skogen?
Är en grodas arsel vattentät?
Har påven en lustig hatt?
Sover Dolly Parton på rygg?
Svar: JA, JA, JA, JA
Skiter björnen i skogen?
Är en grodas arsel vattentät?
Har påven en lustig hatt?
Sover Dolly Parton på rygg?
Svar: JA, JA, JA, JA
Det går inte att säga av bara det där faktiskt.
Det är faktiskt möjligt att han bara försökte vara snäll mot en deppig tjej, rätt många killar är inte mycket slugare än så.
Jag undrar även vad hon har för syfte med att berätta det för dig, för det låter lika mycket som att hon har fiskat bekräftelse men sen gick det visst inte som hon ville.
Min bedömning där hade avgjorts av hur hon annars betett sig, vad jag vet om henne som person. Har hon en historik av att kasta sig över upptagna män och göra crash&burn eller är det en helt vanlig eller lite tillknäppt tjej som har haft längre relationer?
Jag tror din pojkvän drabbades av något väldigt typiskt manligt. En söt tjej (jag antar bara det, åtminstone tycker din kille det) känner sig ledsen och ensam och vill ha tröst.
Det triggar igång nånting i hjärnan på oss som jag inte riktigt vet vad det är, men det gör ont i hjärtat när en söt tjej är ledsen och ensam. Man vill göra henne glad. En söt tjej skall vara glad och skall absolut inte behöva känna sig ensam. Nån slags ridderlighet där man triggas igång nåt enormt.
Många män har en önskan av att känna sig behövda av kvinnor, och den typen av kvinna känns som att hon verkligen behöver en. Till skillnad från med de flesta andra kvinnor där man känner sig utbytbar.
De flesta kvinnor är oroliga för sina slampiga impulsiva väninnor i närheten av deras pojkvänner, men den sortens "söt, ensam och ledsen" väninnor är bra mycket mer lockande för många.
Jag tror din pojkvän drabbades av något väldigt typiskt manligt. En söt tjej (jag antar bara det, åtminstone tycker din kille det) känner sig ledsen och ensam och vill ha tröst.
Önska han kunde säga sanningen.
att antingen att han va kåt och ville ha sex, eller att han faktiskt var lite kär i henne. För då kan vi prata och komma fram till hur vi ska agera i framtiden. Att man får vara attraherad av andra, men inte agera på känslorna. Och händer det att man får känslor För nån man inte kan få känslor för, så är det bättre att man inte har kontakt med personen. För min kille förlorade sin bästa vän pga detta. då det var hans bästa kompis ex? som han dessutom va olyckligt kär i fortfarande. Det var inte han som ville att det skulle ta slut, och det visste min kille men ändå passade han på?. så dumt, att förlora en bästa vän och förstöra i ett förhållande