Om ni jobbade ihop
Om ni jobbade på samma arbetsplats, men inte umgicks på arbetet mer än det som krävdes av era roller, skulle ni tycka att det var jobbigt att prata i telefon på kvällen då?
Om ni jobbade på samma arbetsplats, men inte umgicks på arbetet mer än det som krävdes av era roller, skulle ni tycka att det var jobbigt att prata i telefon på kvällen då?
Jag tycker alltid det är jobbigt att prata i telefon. Vem det än är och när det än är.
Sån är jag 😃
Om det är någon du är tillsammans med, så hade jag velat träffas istället. Inte mycket för att prata i telefon.
Är det en kompis så nej. Då hade jag nog inte tyckt det var jobbigt utan mest snackat skit medan jag städade, gjorde middag eller något annat.
är det en partner så ja. Då vill jag ses och umgås. Inte prata i telefon.
Vi är ihop, alltså. Ses gör vi 1 gång i veckan.
Vi är ihop, alltså. Ses gör vi 1 gång i veckan.
Det beror också på att vi båda inte tycker om att ljuga på jobbet, alltså ta ut "friskvård" för att den ena ska åka i förväg. Vi går inte hem från jobbet tillsammans för det är inte känt på jobbet att vi är ihop.
Och han tycker att det är jobbigt att prata med dig på kvällarna?
Jag förstår.
Ja det låter ju inte som att ni är helt kompatibla riktigt. Han verkar vara i behov av väldigt mycket egentid, medan du vill få till fler möjligheter att ses. Jag förstår det som så att han inte vill prata i telefon på kvällen. Det är såklart tråkigt när du vill uppdatera om dagen eller hänga lite över luren. Kanske kan ni hitta ett mellanting här. Vad säger han när du tar upp frågan?