• Enman12

Provanställning

Helloj Allihopa

Behöver lite hjälp. Det är såhär jag har just nu provanställning som dem flesta har innan fast. Det förlängs till fast automatiskt i oktober. 
    Men det är såhär

Jag har oftast stängningspass på mitt jobb. Det blir så att man alltid missar nåt. Alltid olika missar, Ibland kanske man missar fylla nåt ordentligt. Alltså med andra ord inget stort alls. 

Det är långt ifrån bara jag som missar. Flera missar alltid nåt. 

Dock gör ibland någon det på jobbet alltid stort ( Inte chefen) 

Bör jag vara orolig på nåt sätt att inte få förlängt? Chefen har sagt såhär. Det ska hända nåt katastrofalt för det inte ska bli det,  

Som sagt långt ifrån bara jag som gör fel. Samt det är alltid nåt annat varje gång. Så en gång kanske jag missar nåt med påfyllningen. Nästa gång ser det bra ut men missar nåt annat istället.

• Svar på tråden Provanställning
  • Enman12

Hej, 

Har redan frågat chefen. Svaret blev såhär. Det ska hända nåt katastrofalt för det ska bli någon ändring att jag inte ska få fast. 

Skulle egentligen fått fast direkt. Men företaget stoppade henne.

• Enman12
    Det finns en checklista :D Men problemet med det är dethär. Jag kanske är nöjd med påfyllningen dagen innan, Men nästa tycker inte det. Eller att man tycker det är rent men nästa tycker inte det. Typ så är det, Som sagt inte bara jag som missar. Vet chefen är klar och säger man kan aldrig va 100
  • Enman12

Vi har checklista dock var det inte min fråga.

Så ingen som kan hjälpa mig? Varit I samma sits o inte behöver oroa mig?

• Enman12

Stort tack för svaret  anonym (nästan) exakt samma här nästan. Följer den slaviskt. Ändå blir det missar. Har nån som påpekar hela tiden. Som även är på andra
     Det gör säkert att jag blir osäker i mitt för hen är på rätt rejält. Ändå som chefen sa gör henne fel.

Vet när jag missar nåt bara brukar chefen säg det till mig samt säga gör så gott du kan så blir det bra. Har aldrig varit i denna sitsen tidigare. Även om jag gick ur gymnasiet gör 3 år sedan. Så allt detta är nytt därav jag frågar mig för :D känner mig lite mer lugn efter dit svar :D

• Enman12

Min fråga handlar dock inte om det dexter.  Men tack för svaret ändå. 

Frågar igen. Nån annan som har suttit i samma sits som mig o kan svara på min nyfikna fråga? ;D

• Enman12

Svarar dig igen nästan- Känner igen mig SÅÅÅÅ mycket. När jag gör missar. Små i sig. Så blir jag typ gråtfärdig typ. Känner igen mig mycket där. Samma också att min chef sa ska hända nåt katastrofalt. Gillar och jobba med mig annars så känns bra ;D 

Så rent ut bara nyfiken om nån annan sutit i samma sits. 

Ps älskar och jobba där mitt bästa arbete som jag haft. Så bara nyfiken i sig :D

Svar på tråden Provanställning