Inlägg från: Anonym (Härliga_minnen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Härliga_minnen)

    Minnesbanken

    En tråd för er som vill vara med & läsa men även dela med er av era egna bästa sexuella erfarenheter oavsett om det va tillsammans med en partner kk lr bara nån random en het natt vid ett engångstillfälle.

    Jag kan börja 

     Första minnet ..i ett rum fullt med andra människor där alla hade druckit förutom jag. Han började ta på mig där i mörkret drog ner mina byxor o la sig ovanpå mig allt medan vi va tvungna att vara helt knäpptysta för vi va inte säkra på om alla sov vilket bara gjorde känslan så mycket mer intensiv...går inte ens att förklara hur härligt det kändes att behöva hålla tillbaka stönen medan man fick en behandling man aldrig skulle glömma. Då märkte jag också att jag verkligen går igång på spänningen i att göra det med ett rum fullt av andra med risken av att bli upptäckt.


    Mitt på motorvägen en natt.. min man körde och jag satt och tog på mig själv bredvid honom började klä av mig...och till slut satt jag gränsle över honom medan han försökte koncentrera sig på körningen känslan va så galet intensiv att det inte krävdes mycket innan jag kom

    En het sommarnatt tog han mig in i köket han tog fram isbitar som han la i sin mun och retades med genom att föra den längs med min kropp... det va så varmt att de smälte så fort de nuddade min kropp det rann överallt sjuk känsla . Har ni inte provat så GÖR DET!!"
Svar på tråden Minnesbanken