Inlägg från: Anonym (Catten) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Catten)

Har ni haft gruppsex/trekant?

3-kant 2 ggr (MFF)
    4-kant 1 ggn (MMFF)
    MMF med 10 pers runt om på klubb.

• Anonym (Catten)
    Anonym (Man 53 år make) skrev 2023-09-10 17:51:28 följande:
    Låter som en minnesvärd upplevelse // Glad

...och inga könssjukdomar fick du med dig heller?
    Så det blev minnesvärt på så sättFoten i munnen
    Låter annars som upplagt för det...
    Så det är bara med utlänningar på Cypern man får könssjukdomar eftersom de knullar med obehandlade sjukdomar. Konstigt påstående. 
  • Anonym (Catten)
    Anonym (Man 53 år make) skrev 2023-09-10 19:40:53 följande:
    En träff med 15 okända människor är en riskabel situation som personen valde att delta i helt enkelt. Och det är det oavsett var det sker. Ingen har påstått att det är farligare eller säkrare på den platsen.
    Jag hänger inte med i det resonemanget. Varför skulle   alla man inte känner knulla fast de vet att de har en smitta? Behandlar inte främlingar sin smitta och håller sig från sex under tiden? 
    Kan man inte få nåt av en person man känner? 
    Om man däremot  får något är det svårt att spåra om  de är främlingar  men man får inte automatiskt nåt bara för att de är främlingar. 
    Jag fick klamydia av en pojkvän. Inte hjälpte det att vi kände varandra.. 
  • Anonym (Catten)
    Anonym (Man 53 år make) skrev 2023-09-10 19:40:53 följande:
    En träff med 15 okända människor är en riskabel situation som personen valde att delta i helt enkelt. Och det är det oavsett var det sker. Ingen har påstått att det är farligare eller säkrare på den platsen.
    Jo du påstår att det är farligare med 15 främlingar  på Cypern. 
    En person i Sverige, är det ingen risk? 
  • Anonym (Catten)
    Anonym (E L I) skrev 2023-09-15 12:25:39 följande:
    Det här med att sex och kärlek är samma sak är ju verkligen inte sant för väldigt många. Men du får ju tycka det för egen del. Gäller det bara för heteropar, förresten? Det får inte vara två kvinnor, eller två män? Så kärlek, monogami och heterosexualitet...?
    Droger är också ok tydligen. 
  • Anonym (Catten)
    Bouf95 skrev 2023-09-20 12:29:01 följande:

Har varit tredje person med andra par några gånger. Varit på gb en gång, 4 tjejer och 35 killar. Nog lite väl för min smak men spännande upplevelse. Annars trekant är super mysigt,gör jag gärna igen
     Kille 28 år

Jag gör gärna om trekanter men helst en fyra, MMFF.
    Det var toppen. 
    Men nu träffar jag samma man regelbundet och vill inte förstöra det. 
  • Anonym (Catten)
    Anonym (Fejk) skrev 2023-09-27 15:11:20 följande:

Många lögnare här. Ingenting av det som skrivs här har troligen ens hänt. Skrivet bara av ensamma snubbar som sitter och fantiserar ihop saker och ting.

Så ingen trekant, fyrkant eller nån form av multisex har någonsin hänt? 
    Jag är ingen snubbe. Jag är kvinna 55+.  Varför skulle jag som anonym hitta på saker inför andra anonyma? 
  • Anonym (Catten)
    Anonym (Fejk) skrev 2023-09-27 15:11:20 följande:

Många lögnare här. Ingenting av det som skrivs här har troligen ens hänt. Skrivet bara av ensamma snubbar som sitter och fantiserar ihop saker och ting.

CAE och de andra klubbarna är hittepå? Snyggt gjort av dem. Jag trodde på riktigt att jag var där faktiskt. Men men.....det var väl en fantasi. 
    Snyggt gjort även av de par jag träffat i deras hem. Jag kan svära på att vi körde trekant. Men men....jag drömde väl.
Svar på tråden Har ni haft gruppsex/trekant?