Vad tycker ni män om tatuerade kvinnor?
Endast män får rösta!
Vad anser ni män om tatueringar på kvinnor? Rösta och skriv gärna i tråden!
Endast män får rösta!
Vad anser ni män om tatueringar på kvinnor? Rösta och skriv gärna i tråden!
Gillar verkligen inte tatueringar
signalerar låg utbildning
låg klass
osunt levene
nån slags störning
raka Motsatsen till stil och och klass
En soffa vill man ska ha ett ganska neutralt mönster, inget storblommigt. Sen kan man variera med glada kuddar, plädar och sånt.
En kropp är finast som den är. Sen kan man variera den med tillfälliga tatueringar, smycken, piercing, kläder förstås.
När jag växte upp var det bara tjuvar och sjömän som var tatuerade, det var ett lågstatusemblem. Jag har svårt att vänja mig vid alla fullklottrade människor. Ofta är tatueringarna kitch, motiv som man aldrig skulle hänga på väggen, för att de ser för billiga ut.
Jag är kvinna så jag har inte röstat. Men jag tycker deg blivit så vanligt med tatueringar nu så det är inget speciellt längre, och folk har för mycket tatueringar på kroppen. Det ger lätt ett skitigt intryck i synnerhet på kvinnor. Klart det kan finnas undantag med smakfulla tatueringar.
Det är kanske bra att människor med sämre minne kan ha sina barns namn och födelsedatum tatuerat, kanske komplettera med adresser och telefonnummer. Operera in sändaren till bilen om du har keyless, det finns ju massor av utrustning och kompletteringar man kan göra. I slutändan hamnar det mesta i lymfkörtlarna i alla fall?..silikonbröst, det gillar jag i alla fall!!
Tatueringar är på något sätt så whitetrash! Speciellt fult är det på tjejer.Jag skulle aldrig kunna vara ihop med en tjej som har mycket tatueringar.
Tatueringar på tjejer är verkligen avtändande.
Har satt på ett par tjejer med svanktatuering och det var kul första gången men sedan har jag mest blivit äcklad.
Någon liten diskret tatuering skulle jag eventuellt stå ut med, men en del tjejer ser ut som klotterplant. Nej tack.
Jag tycker tatueringar förstärker utseendet, en snygg tjej med tatueringar blir väldigt snyggt medan tatueringar på en oattraktiv blir ännu mer oattraktiv.
men eftersom snygga tjejer redan är snygga spelar det inte så stor roll.
Det skrivs om s.k. white trash i tråden, men jag ser också en del mörkhyade tjejer med tatueringar och det ser ju inget bättre ut det. En snygg tjej är i mina ögon mest attraktiv utan en massa blaffigt kladd på sin egentligen vackra kropp, vare sig hon är vit eller mörkhyad.
Och ankläppar... hu...
Och ankläppar... hu...