• Anonym (Ida)

Bebis står på tå, ena benet

Tror säkert inte det är nån fara. Kanske bara nåt han gör? Har själv varit nojig för allt möjligt under alla mina småbarns år. Min pojke blinkade med ögonen och sa aj. Det visade sig bara vara nåt han hade för sig.
    Men jag förstår din oro. Bra du kollar upp det! Han kanske har svårt stödja på benet av nån anledning.

• Anonym (Ida)

Åh förstår din oro. Har också haft mycket oro och är själv jättenojig. Håller med men barn kan få för sig.
    Mina barn kröp och gick jättesent! 
    Bra att du kollar upp det. 
    Berätta gärna hur det går. 

• Anonym (Ida)
    Anonym (Lite orolig) skrev 2023-09-04 16:08:41 följande:
    Jag var aldrig speciellt nojig innan jag fick barn, men jisses vad dessa små liven kan förändra ens tankesätt! 

Jag gick jättesent också, men min man gick ovanligt tidigt - så det kan ju vara så att han följer mina fotspår, haha..

Jag uppdaterar på onsdag hur det gått, tack igen för dina varma ord :)

samma här. var inte alls nojig innan jag fick barn. Nu är det en ständig oro för minsta grej. 

vad bra att du fått fler svar här nu!

• Anonym (Ida)
    Anonym (Lite orolig) skrev 2023-09-06 19:16:13 följande:

Uppdatering:

Läkaren testade att ställa honom, kände och klämde - helt plötsligt står han inte på tå? Hon sa att det är vanligt innan de hittar sin balans, men att han är symmetrisk och jämn i styrka - hon tyckte inte det fanns minsta lilla att oroa sig för, han verkar vara en fullt normal bebis, välutvecklade fallreflexer och en väldigt pratglad och social bebis.

sån himla lättnad!

Åh vad skönt!!
Svar på tråden Bebis står på tå, ena benet