Inlägg från: Anonym (Fullträff) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Fullträff)

Hur litar man på sin pojkvän?

En gång är ingen gång.

• Anonym (Fullträff)

Ni måste få sexet att fungera igen, och det så snart som möjligt. Försoningsknull är faktiskt underskattat.

• Anonym (Fullträff)
    Anonym (.) skrev 2023-08-30 12:20:53 följande:
    Sexet har vi absolut inget problem med, de är som vanligt
    Det här låter konstigt i min värld. Efter att min kille var otrogen kunde jag inte röra honom  på månader. När vi sen väl kom igång med det så rann tanken på otroheten bort så småningom. För mig var det viktigt iallafall.

Men alla är olika antar jag.
  • Anonym (Fullträff)

Jag försöker göra mig snygg och sexig för min pojkvän. Jag har skaffat silikoninlägg, kanske kan låta lite trashigt men det har verkligen gett vårt sexliv en nytändning nu

• Anonym (Fullträff)
    Bis mis skrev 2023-08-30 14:04:19 följande:

Undrar om nästan alla människor har nån sorts otrohet i bagaget. Frågan är om man bara skulle avsluta alla relationer där det förekommit och att tidigare otrohet bara kan accepteras om den skett i tidigare relation(er). Jag gör så. För det kanske inte är värt risken att ha otrohet i sin nuvarande relation, livet är kort och man ska vara jäkligt noga med vilka man omger sig med.

Det bästa är om du utbildar dig till tankeläsare. Det löser allt. Eller inte.
  • Anonym (Fullträff)
    Anonym (sådär) skrev 2023-08-31 15:52:40 följande:
    TS kommer nog komma ut ganska trasig ur den relationen när han är klar med henne.
    Han behöver inte ens bli "klar". Han gör ju som han vill ändå? Bekvämt med någon som står för markservicen. Vilken guldsits!
  • Anonym (Fullträff)
    Bis mis skrev 2023-08-31 17:38:36 följande:
    Det där var helt oförståeligt :) 
    Inte alls. Om du vore tankeläsare skulle du ju hela tiden veta om alla människors eventuella otrohet. Men frågan är ju fortfarande hur du skulle hantera sanningen?

Jag tror det skulle göra livet till ett helvete.
Svar på tråden Hur litar man på sin pojkvän?