Inlägg från: Jhannis |Visa alla inlägg
  • Jhannis

Idol 2023

Nandez skrev 2023-09-14 20:44:50 följande:

Dom var bra

Ja dom var bra.....Trots att jag inte gillar Benjamins låtar, men det var bra.
  • Jhannis

Undrar om tjejen som är ljushårig är släkt med Tasbas för dom liknar varann.

• Jhannis

Undrar om tjejen som är ljushårig är släkt med Tasbas för dom liknar varann.

• Jhannis
    Nandez skrev 2023-09-14 20:52:07 följande:

Snart börjar Bonde, kul

Ja det blir kul med bonde söker fru.
  • Jhannis

Jag undrar vilka som i slutändan tar sig till Fredagsfinaler. Verkar bara vara så att juryn har sina favoriter och då är det bara det som går vidare.. Flera av dem som fick lämna i går var bättre än vissa andra som fått chansen att fortsätta.

• Jhannis

Jag undrar vilka som i slutändan tar sig till Fredagsfinaler. Verkar bara vara så att juryn har sina favoriter och då är det bara det som går vidare.. Flera av dem som fick lämna i går var bättre än vissa andra som fått chansen att fortsätta.

• Jhannis
    Nandez skrev 2023-09-16 19:45:17 följande:

Både Robinson och Bonde söker börjar i början av oktoberGlad

Ja dessa börjar i oktober....Kul
  • Jhannis
    molly50 skrev 2023-09-18 20:14:14 följande:
    Ja,men det är ju samtidigt något de får ta med i beräkningen när de söker till Idol.
    Sen kan jag tycka att de kanske satte lite för stor press på dem på en gång.
    Tänkte precis skriva som du skriver. Av alla som är med nu så till fredagsfinaler så blir det bara om det är 10-12 st. Men jag har en känsla av att juryn har sina favoriter vad än tittarna säger vilka som ska vidare. Borde rena här vara så att tittarna röstar enligt mig.
Svar på tråden Idol 2023