Inlägg från: Calippo78 |Visa alla inlägg
  • Calippo78
    Jhannis skrev 2023-09-29 23:30:56 följande:

Ett sista inlägg...Kommer den här personen Calippo78 vara kvar nästa gång jag tittar in på Idol eller något annat av våra tv program så kommer jag att gå ur FL helt och hållet. Personen i fråga har förstört hela min Fredag och långt framöver. Jag mår skit dåligt och är lessen, (det var inte det jag väntat av att ha helg).
    Jag vill inget illa till trådstartaren Nandez för hon kan inte välja vilka som skriver, men jag riktar min ilska till moderatorer och FL . Om vi anmäler någon som gör fel då ska ni ta tag i saken.......GråterGråterDemon

Men sluta nu ditt troll. Jag har ej gjort nått jag sa det var bra sluta nu!!!
  • Calippo78
    Jhannis skrev 2023-09-29 23:30:56 följande:

Ett sista inlägg...Kommer den här personen Calippo78 vara kvar nästa gång jag tittar in på Idol eller något annat av våra tv program så kommer jag att gå ur FL helt och hållet. Personen i fråga har förstört hela min Fredag och långt framöver. Jag mår skit dåligt och är lessen, (det var inte det jag väntat av att ha helg).
    Jag vill inget illa till trådstartaren Nandez för hon kan inte välja vilka som skriver, men jag riktar min ilska till moderatorer och FL . Om vi anmäler någon som gör fel då ska ni ta tag i saken.......GråterGråterDemon

Men sluta jag sa att det va bra att isak var med sluta nu..................... Han är inte snygg men sjunger bra Jag råkade bara koppla om!!! går till andra trådar
  • Calippo78

Jag hejar på Isak bra att lite udda med funktions variation kan vara med i Idol...Inte snygg  men

• Calippo78

Min kompis han skulle söka till idol men sa han ej skulle det för man måste vara ödmjuk det är han inte! han skulle bett juryn dra åt helvete!!!

• Calippo78
    Nandez skrev 2023-08-27 19:03:56 följande:
    Idol 2023

I morgon börjar Idol, här samlas vi och pratar om stort och smått i programmet

Väl möttGlad

Olivia är söt
  • Calippo78
    molly50 skrev 2023-09-29 22:38:23 följande:
    Jag har anmält inlägget. 
    Jag sa att det var bra att de låter folk med autism som är ett handikapp mm vara med i Idol...... Det har har man man ju själv... Det är bra de inte diskriminerar folk. Men iallafall dumt skrivit kanske!!!! ber om ursäkt isåfall om man formulera sig...... Förlåt.....Jag sa inget dåligt. Jag vill själv vara med i robinson då sa en man ej kunde det för man hade autism. Sluta.......Min kompis skulle söka för han fick många tjejer!!!
  • Calippo78
    Jhannis skrev 2023-09-30 01:31:48 följande:
    Jag har anmält 5 gånger. Jag har sökt både moderatorer  och ansvariga för FL. Jag har haft det jobbigt hela kvällen då jag själv varit assistent till barn med funktionshinder...Min helg är förstörd på grund av denna person.

Jag är själv inom LSS sluta nu mådde dåligt innan mår dåligare nu!!!

• Calippo78
    Jhannis skrev 2023-09-29 22:35:36 följande:
    Nu går du för långt. Nu gör jag en polisanmälan. Jag är assistent och du talar inte illa om funktionshindrade. 
    Jag talade inte illa heller jag sa att det var bra att folk med autism eller annan diagnos är med. Är du hög på knark eller. Bra vet du inte vad det betyder eller?
  • Calippo78
    molly50 skrev 2023-09-30 12:12:24 följande:
    Ja,det var fruktansvärt dumt skrivet!

Var har du fått det ifrån att han ska ha autism?
    Det kanske han inte har men jag har det
  • Calippo78
    Calippo78 skrev 2023-09-29 22:32:27 följande:
    bra att handikappade kan va med i idol som isak!
    jag snackade inte illa jag sa att det var bra att de låter folk inom ntf vara med!!!!! jag sa till morsan men den där isak har du sett vilken tönt han är och då sa hon att han nog hade en diganos. hon sa jag skulle sätta på tvn för emil var snygg. ta bort det där!! han kanske inte är handikapppad jag är!
  • Calippo78
    Nandez skrev 2023-09-29 22:37:17 följande:
    Det är dåligt att prata illa om funktionshindrade 
    Gör jag ju inte ha ha ha ha ha är själv inom LSS..
    molly50 skrev 2023-09-29 22:36:58 följande:
    Hur kan du ens uttala dig så??
  • Calippo78
    molly50 skrev 2023-09-29 22:41:14 följande:
    Jag har redan anmält.
    Jag snackade ej illa................ Skärp dig nu....
    Nandez skrev 2023-09-29 22:37:17 följande:
    Det är dåligt att prata illa om funktionshindrade 
    Gör jag ju inte ha ha ha ha ha är själv inom LSS..
  • Calippo78
    jag snackade ej illa har med dagig verksamhet inom lss
  • Meddelande borttaget
  • Calippo78

Det är konstigt en Idol deltagare från 2022 hade pre realsee party maj förra  året och nu fortfarande ingen låt släppt

Svar på tråden Idol 2023