Inlägg från: Jhannis |Visa alla inlägg
  • Jhannis

Idol 2023

Detta år på Idol är Per bästa personen på Idol. När Per gråter då gråter jag med för Per är den mest känslofyllda personen som finns. Han har ÄKTA känslor och han kan prata med alla deltagare så fint. Undrar om det finns någon till som är så underbar som Per.

• Jhannis
    Nandez skrev 2023-12-01 22:01:31 följande:

Vinnarlåten är verkligen inte bra

Nej vinnarlåten gav inget  och jag tror inte den kommer att höras efter Idol. Inte i alla fall ofta.
  • Jhannis
    Jhannis skrev 2023-12-01 22:37:35 följande:

Vilken löjlig inspelning innan vinnaren väljs

Fy fan vad löjligt......Hade kunnat göra nåt bättre om jag vetat att det blev så löjligt.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-12-01 22:41:39 följande:
    Idolerna verkade ha kul
    Tar massor av tid när man väntar....Hade vart bättre med gamla deltagare som sjungit nåt bra. Tänk bara Jon-Henrik som hade fått sjunga eller någon annan.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-12-01 22:43:57 följande:
    Ok
    Tv 4 tycker att allt kostar massor, men att göra dålig tv kostar också.
  • Jhannis

Jag visste ju att det var Cimberly som skulle vinna, men jag tror att vi kommer att höra mer av Saga i framtiden....Ettan brukar inte höras så mycket som det andra  framöver.Grattis tlll er båda. Och Grattis till alla som varit med.

• Jhannis

Hoppas att Simon snart har en egen låt att få höra i Radio sen fanns det andra bra sångare med i deltagarna.

• Jhannis

Jag gillar sättet Saga pratar om efteråt hon är helt underbar. Hon tyckte också att Pers tal var det bästa. Man hör och ser att Saga är känsloperson.

Båda tjejerna var lika bra, men någon måste vinna. Grattis Cimbarly och Grattis Saga ni var bra båda två.

• Jhannis
    Nandez skrev 2023-12-01 23:06:46 följande:
    Båda är fina, fantastiska tjejer. Cimberly var känslosam när hon skulle sjunga igen
    Ja det hördes.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-12-01 23:14:23 följande:

Tack för denna Idol omgångGlad

Ja säger desamma och hoppas att nästa års Idol att det görs en Vinnar låt som alla kommer i håg och inte en trist låt som var i år. I år var det många bra deltagare som garanterat kommer att höras. framöver.

Tack Per för att du är en underbar Programledare.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-12-01 23:23:53 följande:

Det blir lie tomt när programmet är slut

Vi får försöka hitta på nåt så vi håller tråden i gång trots att Idol är slut...Vi har ju några bra program kvar ett tag till......Vi vekar inte vara alla på FB som jag förstått.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2023-12-01 23:42:06 följande:
    Ja,man måste ju vara lite social. Glad
    Skrattande Absolut
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-12-02 00:24:36 följande:
    JaGlad
    Jag ska försöka få i ordning min laptopp nnan jag reser söderut.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-12-03 18:46:19 följande:

Nästa år firar Idol 20 årGlad

Får hoppas att Idol är kvar nästa år då Tv 4 håller på att sluta med en massa program.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-12-04 22:12:43 följande:
    Förhoppningsvis har dom det

Nu ska allt streamas men det fungerar inte med vissa program
    Håller med att allt inte går att strema. Många bra program går på kanal 5 och ska du strema det så måste man betala.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-12-05 23:02:25 följande:

Cimberly ska ut på turne med Diggiloo

Redan? Brukar vinnaren inte vara på turne med några innan andra innan  det.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-12-06 18:42:40 följande:
    Det vet jag inte men hon ska med på Diggiloo i sommar
    Ja ok det blir till sommaren.
Svar på tråden Idol 2023