-
Meddelande borttaget
-
Sen kan man se på johan palm också ha ha hamolly50 skrev 2023-11-03 23:15:37 följande:Ja,det är bara att se på t ex Måns Zelmerlöw.
-
Dåligt Idol utan Sebbe som får släppa sin singel snart, gått 1 halvår
-
Ja men den ända som är aktiv där nu är dannyJhannis skrev 2023-11-03 23:19:06 följande:Precis....Och killarna som bildade E:M:D....
-
Ja jag undrar vem som lekte andersbagge4 jag följde ju riktiga.molly50 skrev 2023-11-03 23:18:15 följande:Har också fått så´na förfrågningar från kändisar.
Tyvärr säkert inte seriöst. -
Bor i samma kommun som BAgge. sett han på ica
-
De bästa från Idol nånsin är 1. SEBASTIAN 2. DARIN 3. Måns tror jag såg måns idag när jag skulle från lego mässan
-
Men idol extra del 5 upp nu tack på play
-
Borde Idol läggas ner programmet ligger inte ens på topp 10 av mest sedda program och jag förstår det för det är en dålig säsong. Och vi har så mycket artister redan som slåss om de få scenerna som finns och nu när spec Lotta på liseberg och sommarkrysset är nerlagt. Inga bra kvar nu att heja på. Blir väl att simon eller krulltotten i final med hon rödhåriga. Förra säsongen var sebastian den bästa
-
I england lades idol ner efter 2 säsonger de har sen kört xfactor sen dess. vilket floppade i sverige alla engelska program floppar som weakeast link och kändis djungeln
-
Jag ska nu gå hos sång pedagog sen söka idol 2024. Ska ta mig från LSS. Vill
bort från LSS de ser ut ha sån rolig gemenskap i Idol. Inte vet jag nån som varit mobbad där inte. Artist är glassigt jobb lika glassig som att va inom LSS dock mer betalt -
Presic men är nog för gammal att söka Idol mest 16 åringar. Synd synd synd!! Får bli influncer istället. Det tjänar man bra på än 40 kr per dag!! Från LSS till Idol ha ha ha ha som filmen from Homeless to Harvard här blir det från Lss till Idol istället!
-
Nej för denna säsong sög. Bara set finalen!!!!Nandez skrev 2023-12-01 23:23:53 följande:
Det blir lie tomt när programmet är slut
-
Ni vet han som kom 4:a förra året Sebastian. När i helsike släpper han sin singel Madness egentligen? I maj var det realease på Cafe opera.Vi fans har väntat i 7 månader!
-
Sebbe från Idol 2022 sa i Hänt Extra att han släpper sin låt Madness i januari och då fick inte lite kladda störa han lät väldigt kryptisk den intervjun! Hur kan kladd stoppa hans låtsläpp man släpper låt på spotify då trycker man ju bara ladda upp. Det där har med nånting mer att göra som är galenskap.
-
Ska söka Idol 2024!
-
Ja hellre det än va med i anders bagges lss band. Jag vill vara solo.Nandez skrev 2023-12-28 19:17:59 följande:Lycka till
-
Presic de har sån stor gemenskap i det programmet. Kanske är med nån gullig kille i programmet som kan krama om mig när jag åker ut!Nandez skrev 2023-12-28 19:17:59 följande:Lycka till
-
vara solo är inom lss och bagge ska starta band inom lss här där jag bor
-
vara solo är inom lss och bagge ska starta band inom lss här där jag bor