Inlägg från: USA111 |Visa alla inlägg
  • USA111

Idol 2023

Nandez skrev 2023-09-28 21:51:07 följande:
    Då kanske du dyker upp i morgonGlad

Ja fredagsfinalerna är roligareGlad
    Isak vilken fjant. Den ända som  ser bra ut i år är theoz men ingen lika skön personlighet som Sebbe förra året så kollar ej på idol i år!
  • USA111

Emil är inte snygg och han den krullhåriga och pajasen ha ha ha ha nej lägg ner vi har så många artister och scenerna räcker ej till

• USA111

jag tycker denna säsong suger ingen som är lika snygg som sebbe i året säsong att han ej vann förra året som var så snygg och bra fattar jag ej

• Meddelande borttaget
  • USA111
    molly50 skrev 2023-09-29 14:49:14 följande:
    Uppenbarligen så delar inte alla andra din syn.
    och utseendet har inte så mycket med det hela att göra.
    Det är ingen skönhetstävling.
    Nej men modell är hans andra jobb!!! det är skönhetstävling men insidan som räknas
  • USA111
    molly50 skrev 2023-09-29 14:49:14 följande:
    Uppenbarligen så delar inte alla andra din syn.
    och utseendet har inte så mycket med det hela att göra.
    Det är ingen skönhetstävling.
    Ja men han var ju bäst än de på top p1-3 att nike vann var bara pga hennes förflutna!!!!
  • USA111

Årets Idol är inget kul att kolla på för ingen Sebastian är med. Theo hejade jag på han var gullig men åkte ut. Sebastian var den snyggaste Idol deltagaren genom alla tider och den bästa tillsamman med Darin och Måns. Men nu får han släppa sin singel Madness. På Söndag är det 1 halvår sen realease festen på Cafe Opera. Varför dröjer det? Dröm skulle va om han Saade och Måns ledde Eurovision. Hoppas Sebbe ställe upp i Melodifestivalen. Om 10 år är Sebbe lika stor som Darin och Måns. Ja det får man hoppas så han inte är som Johan Palm!!! De kan lägga ner Idol efter denna säsong. Theo är gullig skriver med han på Insta. Sitter och skriver hjärtan till en!

• USA111

Nån Andersbagge4 hade skickat följar förfrågan på tik tok? Fick från nån darin med på instagram?

Svar på tråden Idol 2023