Idol 2023
Ja fredagsfinalerna är roligare
Emil är inte snygg och han den krullhåriga och pajasen ha ha ha ha nej lägg ner vi har så många artister och scenerna räcker ej till
Anders Bagge ska visst starta ett band inom LSS har jag hört
jag tycker denna säsong suger ingen som är lika snygg som sebbe i året säsong att han ej vann förra året som var så snygg och bra fattar jag ej
Årets Idol är inget kul att kolla på för ingen Sebastian är med. Theo hejade jag på han var gullig men åkte ut. Sebastian var den snyggaste Idol deltagaren genom alla tider och den bästa tillsamman med Darin och Måns. Men nu får han släppa sin singel Madness. På Söndag är det 1 halvår sen realease festen på Cafe Opera. Varför dröjer det? Dröm skulle va om han Saade och Måns ledde Eurovision. Hoppas Sebbe ställe upp i Melodifestivalen. Om 10 år är Sebbe lika stor som Darin och Måns. Ja det får man hoppas så han inte är som Johan Palm!!! De kan lägga ner Idol efter denna säsong. Theo är gullig skriver med han på Insta. Sitter och skriver hjärtan till en!
Nån Andersbagge4 hade skickat följar förfrågan på tik tok? Fick från nån darin med på instagram?