Inlägg från: Jhannis |Visa alla inlägg
  • Jhannis

Idol 2023

Calippo78 skrev 2023-09-29 22:43:36 följande:

Är själv inom lss och är så sur att jag ej kommit med.

Jag litar inte ett enda dugg på dina uttal. Jag har jobbat 8 år som assistent och inga av mina brukare skulle aldrig uttala saker som du gjort i kväll. Jag är rent ut sagt förbannad.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-09-29 22:48:52 följande:

Jordan klar

Kan som inte följa resultaten då jag är så arg på denna Calippo78 så jag gråter. Tala illa om funktionshindrade personer. Ber om ursäkt att jag är off.
  • Jhannis

Dock ville jag inte att Aus skulle vidare ....Det är henens sätt som jag inte gillar.

• Jhannis
    Nandez skrev 2023-09-29 22:52:34 följande:
    Kram till dig

Har också svårt att hänga med
    Tack kram till dig med. 
  • Jhannis
    molly50 skrev 2023-09-29 22:52:02 följande:
    Och anmäla tills inläggen försvinner och personen förhoppningsvis blir spärrad. 
    Nu har jag skrivit en anmälan för 5:de  gången och nu sa jag på skarpen. Eller så försvinner jag för evigt från FL. Ingen talar illa om funktionshindrade i min närhet vare sig här eller in rel.
  • Jhannis
    Calippo78 skrev 2023-09-29 23:00:54 följande:
    Nej han kanske inte är handikappad ursäkta det var fel. Men folk kallade amelia för blåval i big brother på flashback.. Det var fel att skriva såååååååå!!!!!
    Nu försvinner du från våran sida.......
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-09-29 23:02:58 följande:
    Johannus vill ha dig kvar härHjärta
    Jag vill vara kvar, men jag accepterar inte att någon talar illa om funktionshindrade. Gråter
  • Jhannis

Kan någon säga mig hur jag får tag på en moderator eller ansvarig för familjeliv? Den nya sidan är inte som förr.

• Jhannis

Ett sista inlägg...Kommer den här personen Calippo78 vara kvar nästa gång jag tittar in på Idol eller något annat av våra tv program så kommer jag att gå ur FL helt och hållet. Personen i fråga har förstört hela min Fredag och långt framöver. Jag mår skit dåligt och är lessen, (det var inte det jag väntat av att ha helg).
    Jag vill inget illa till trådstartaren Nandez för hon kan inte välja vilka som skriver, men jag riktar min ilska till moderatorer och FL . Om vi anmäler någon som gör fel då ska ni ta tag i saken.......GråterGråterDemon

Svar på tråden Idol 2023