Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez

Idol 2023

Jhannis skrev 2023-09-13 21:02:58 följande:
    Håller med dig att det är jobbigt för deltagarna med att inte få sova, lära sig texterna. Pressen är hård, men det borde dem vetat innan dem sökte in på Idol.
    Absolut men jag undrar om det är det att de fick välja själva vem dom skulle sjunga med
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-09-13 21:25:56 följande:
    Det har alltid varit så att första kvällen natten har dem måsta träna på en sång som dem skulle sjunga morgonen därå, men däremot har dem varit ensamma. Senare har dom fått sjunga duetter. 
    Menade att det inte gick så bra när dom valde själva i stället för juryn.
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-09-13 22:09:32 följande:
    Jag håller med att det inte gick bra när dem skulle välja själva, men jag vet inte om det hade gått bättre om juryn valt partnern.
    Juryn brukar para i röster brahop
  • Nandez
    Calippo78 skrev 2023-09-14 14:49:36 följande:

Ingen super snygging med så kallar ej. Sjunger man bra men ser ut som maffia boss går man ej hem. Man ska vara ängalik!

Det är ingen skönhetstävling och om det vore så är Sebastian R. ju ingen skönhet  
  • Nandez
    molly50 skrev 2023-09-14 15:14:50 följande:
    De skulle kanske ha väntat med duetterna till lite längre fram. De verkar ha satt stor press på deltagarna.
    Men däremot så tycker jag att de bör kunna lära sig texter om de ska kunna stå som en färdig artist på en scen.
    Ja, dom borde nog ha gjort det. Det är nog inte så lätt att memorera en helt ny text på så kort tid och under press
  • Nandez
    Calippo78 skrev 2023-09-14 19:19:42 följande:
    jo jättesnygggggggg 
    Ha, ha
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-09-14 20:07:13 följande:

Många bra kommer att åka ut när det är två om låten.

Det verkar så detta år
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-09-14 20:11:11 följande:

Åker Theo ut så då slutar jag att titta.....Han har sitt sätt och sjunga inte hennes.....Hoppas bara att dem gör det bra tillsammans.

Gillar Theo och hoppas att han blir kvar. Hoppas att du blir kvar i tråden
Svar på tråden Idol 2023