• Nandez

Idol 2023

I morgon börjar Idol, här samlas vi och pratar om stort och smått i programmet

Väl möttGlad

• Svar på tråden Idol 2023
  • FtS70

Tror Antranik får det svårt. Låten är okänd för en yngre publik och Elvis stämma har han inte. Sedan hoppas jag att Louisa som jag gillar mkt får en bättre styling än förra veckan. Det skall bli spännande i alla fall!

• Jhannis
    FtS70 skrev 2023-10-26 23:04:20 följande:

Tror Antranik får det svårt. Låten är okänd för en yngre publik och Elvis stämma har han inte. Sedan hoppas jag att Louisa som jag gillar mkt får en bättre styling än förra veckan. Det skall bli spännande i alla fall!

Du kan ha rätt i att ungdomarna inte känner Elvis, men för mig betyder låten massor...Nu är jag en gammal kärrring Glad
  • Nandez

Ja, det är en svår låt att sjunga. Ja, det ska bli spännandeGlad
  • Nandez
    Jhannis skrev 2023-10-26 23:23:52 följande:
    Du kan ha rätt i att ungdomarna inte känner Elvis, men för mig betyder låten massor...Nu är jag en gammal kärrring Glad
    Skrattande
  • Nandez

Du hade rätt förra gångenGlad
  • Jhannis

Nu får vi höra vem som gör bra i från sig....Trevlig kväll till er alla på tråden.

• Nandez
    Jhannis skrev 2023-10-27 20:02:32 följande:

Nu får vi höra vem som gör bra i från sig....Trevlig kväll till er alla på tråden.

Tack detsammaGlad