Idol 2023
I morgon börjar Idol, här samlas vi och pratar om stort och smått i programmet
Väl mött
I morgon börjar Idol, här samlas vi och pratar om stort och smått i programmet
Väl mött
Tror Antranik får det svårt. Låten är okänd för en yngre publik och Elvis stämma har han inte. Sedan hoppas jag att Louisa som jag gillar mkt får en bättre styling än förra veckan. Det skall bli spännande i alla fall!
Tror Antranik får det svårt. Låten är okänd för en yngre publik och Elvis stämma har han inte. Sedan hoppas jag att Louisa som jag gillar mkt får en bättre styling än förra veckan. Det skall bli spännande i alla fall!
Tror att Antranik får det svårt i kväll p.g.a. hans låtval
Det är nog inte bara han som kan få det svårt
Nu får vi höra vem som gör bra i från sig....Trevlig kväll till er alla på tråden.
Nu får vi höra vem som gör bra i från sig....Trevlig kväll till er alla på tråden.
Saga som är så liten ska sjunga Dolly Pardons låt......ska bli spännande