-
Och det ursäktar dina uttalanden,menar du?Calippo78 skrev 2023-09-29 23:05:04 följande:Jo men det brukar folk göra.
-
Utstrålning och utseende är inte nödvändigtvis samma sak.Calippo78 skrev 2023-09-29 23:09:19 följande:Att nån är snygg nej men man brukar säga sååååååååååååå...... man måste ha utstrålning med för att lyckas som artist
-
Under forum och regler ska du hitta moderatorer.Jhannis skrev 2023-09-29 23:12:38 följande:
Kan någon säga mig hur jag får tag på en moderator eller ansvarig för familjeliv? Den nya sidan är inte som förr.
-
Ignorera personen bara.Nandez skrev 2023-09-29 23:23:07 följande:Lägg av
-
Försök att inte bry dig om trollet.Jhannis skrev 2023-09-29 23:30:56 följande:
Ett sista inlägg...Kommer den här personen Calippo78 vara kvar nästa gång jag tittar in på Idol eller något annat av våra tv program så kommer jag att gå ur FL helt och hållet. Personen i fråga har förstört hela min Fredag och långt framöver. Jag mår skit dåligt och är lessen, (det var inte det jag väntat av att ha helg).
Jag vill inget illa till trådstartaren Nandez för hon kan inte välja vilka som skriver, men jag riktar min ilska till moderatorer och FL . Om vi anmäler någon som gör fel då ska ni ta tag i saken.......
Det är bara någon som är ute efter att jävlas.
Även om det inte är roligt.
Men ge inte personen mer energi. Anmäl bara.
Kram! -
Jag har också anmält flera gånger.Jhannis skrev 2023-09-30 01:31:48 följande:Jag har anmält 5 gånger. Jag har sökt både moderatorer och ansvariga för FL. Jag har haft det jobbigt hela kvällen då jag själv varit assistent till barn med funktionshinder...Min helg är förstörd på grund av denna person.
Men de anser kanske inte att det bryter mot några regler då,eller så har de inte hunnit kolla det än.
Jag förstår det. Men försök att inte ta det personligt.
Det är säkert någon som trollar. -
Ja,det var fruktansvärt dumt skrivet!Calippo78 skrev 2023-09-30 09:06:57 följande:Jag sa att det var bra att de låter folk med autism som är ett handikapp mm vara med i Idol...... Det har har man man ju själv... Det är bra de inte diskriminerar folk. Men iallafall dumt skrivit kanske!!!! ber om ursäkt isåfall om man formulera sig...... Förlåt.....Jag sa inget dåligt. Jag vill själv vara med i robinson då sa en man ej kunde det för man hade autism. Sluta.......Min kompis skulle söka för han fick många tjejer!!!
Var har du fått det ifrån att han ska ha autism? -
Och bara för at du har det så betyder det att även han har det,menar du?Calippo78 skrev 2023-09-30 15:33:25 följande:Det kanske han inte har men jag har det
Ge dig nu! -
Jag har fått svar på mina anmälningar och flera av den här personens inlägg är borttagna då de räknas som diskriminerande.
-
Hoppas att Johannus ser det också.Nandez skrev 2023-10-01 18:58:49 följande:Okej, vad bra