Inlägg från: Jhannis |Visa alla inlägg
  • Jhannis

Idol 2023

Som sagt juryn tyckte synd om henne och lät henne gå vidare....Om pressen redan är så hård så hur ska hon klara det i framtiden?????

• Jhannis
    Nandez skrev 2023-09-18 20:26:32 följande:
    Samma här
    Det har skrivits i FB om att dom två inte passade att sjunga med varan och att Theo var bättre, men nä då skickar juryn ut honom.
  • Jhannis

Släpper Juryn Jano eller vad han heter vidare då går jag och hämtar Theo tillbaka för Theo är bättre på att sjunga än Jano. 

• Jhannis

Fy fasen han fick chansen garanterat bra för att hans brossa var med förra året, men Theo fick inte chansen att visa att han kunde sjunga.....Nu är min kväll förstörd.

• Jhannis
    molly50 skrev 2023-09-18 20:28:27 följande:
    Ja,fast å andra sidan så vet ju juryn vad de pratar om.
    Annars kan ju vem som helst rösta fram någon som kanske inte alls kan sjunga.
    Ja juryn vet vad dom ska titta på, men man ser på att Jano var sämre än Theo, men vem åkte ut? Jo Theo. 

Juryn har nog sina favoriter som går vidare oavsett och den som bestämmer ofta i juryn är Katja.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-09-18 20:48:34 följande:

Inte någon direkt favorit eller vad man ska säga

Nä inte jag heller har någon direkt favorit. Nå vi får se vilka som tar sig till fredagsfinaler, men jag kommer nog inte att rösta på någon som kommer med.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2023-09-18 20:58:10 följande:

Har så svårt för Tindra

Jag har också svårt för henne och en till hon som jag tidigare sa att hon liknade Meral kommer inte i håg efternamnet. Hon grät och sa att hon höll på att svimma när dom skulle få veta om dem gått vidare....och jo hon gick vidare.
Svar på tråden Idol 2023