Inlägg från: Anonym (Kaos - inte min grej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kaos - inte min grej)

Påverkar en städad hemma miljö din sexlust

Definitivt! 

Minns ett antal tillfällen där lusten krupit fram när jag precis avslutat ett städningspass och allt står prydligt och iordning omkring en. Tur att man bor ensam i en ytterst liten och sparsamt inredd lägenhet säger jag bara Solig

Har också märkt att jag har lättare att känna sexuell upphetsning när jag samtidigt tänker på mat och nyligen inköpt lite fina råvaror som väntar där i kylen på mig att glupskt förtära.

Vet inte riktigt hur detta kommer sig men gissar spontant att ett fysiskt begär lätt tänder ett annat. Åtminstone i min kropp.

Synd att män ofta är så förbannat slarviga. Kaos och oorganiserat har direkt motsatt effekt på mig. Extremt avtändande och bara en av många orsaker till att man undviker personer av motsatt kön.

Anonym (Dammråttor) skrev 2023-10-05 01:43:42 följande:
    Jag gillar att knulla bland dammråttor. Dom är mjuka och sköna att ligga på.
    Vidrigt! Gissar att du kommer få det rätt marigt på kvinnofronten om du är man. Du låter nämligen inte som en kvinna, även om trådens huvudfråga nu riktade sig främst till sådana. 
    Anonym (Dammråttor) skrev 2023-10-05 02:15:54 följande:
    Hur kunde du gissa att jag var en man? 🙂
    Kvinnor uppskattar vanligen inte dammråttor och annat smuts.
    Anonym (Sunkiga Anna) skrev 2023-10-05 02:25:07 följande:

Kan tycka om att knulla i sunkiga miljöer som ex offentlig toalett eller varför inte i soprummet.

Sen kan det såklart inte vara för stökigt.

Varför om man får fråga? Förknippar du sex med sunk och grisighet? Jag som trodde det var något fint och speciellt. 
    RaYzLeR skrev 2023-10-05 02:34:54 följande:
    Jag har kaos i min lägenhet, men har haft flickvänner för det. Jag har personslstöd med mitt städ då jag har Asperger.

Jag vill ha städat, men måste ha personal för att få det gjort. 🙂
    Visste väl det. Att du tillhörde ett funkis. Städa själv istället, det enda vuxna alternativet. Och förbättra dig med kropp och håret.
    RaYzLeR skrev 2023-10-05 02:49:23 följande:
    Jag städar själv. Personalen kollar bara efter att jag har städat, så jag inte fuskar. 🙂
    Du behöver ingen personal. Du är inte intellektuellt nedsatt.
    RaYzLeR skrev 2023-10-05 03:04:24 följande:
    Nej, det är jag inte, det har du rätt i.
    Då kan du också skärpa till dig. På livets alla plan, inte bara med städning. Finns många viktigare kapitel i livet att läsa igenom.
    Anonym (.) skrev 2023-10-05 04:00:19 följande:

Jag ville inte bjuda hem tjej åt mig, för en skämdes mest för att det ikke var städat här hemma.. Säger såhär. Det hela slutade med vi att låg tillsammans med varandra ändå och hjälptes efteråt vi var klara Skrattande

Dock finns det betydligt värre ting att missköta i livet än simpla hushållssysslor.
    Om du tänker efter lite. 
    Anonym (Sunkiga Anna) skrev 2023-10-05 13:07:37 följande:
    Gillar det opolerade. Blev en gång påsatt i en stökig verkstad av kille i blåställ.
    Det där låter inte så sannolikt. Mer som ett scenario ur en typisk p-rulle där kunden "råkar" vara penninglös och frågar om hon kan betala i natura istället Drömmer

Låter förövrigt lite konstigt att man bara kan koppla bort miljön omkring sig, helt oavsett. Lite svårt att bli upphetsad i utrymmen som stinker sopor eller toalett Kräks
Svar på tråden Påverkar en städad hemma miljö din sexlust