• Core

Är han otrogen?

Jag är ledsen, det finns inget annat att säga än att han är fortfarande jagad av sina demoner, och skit i varför piller saknas.

Du har fastnat i en loop, du är inte skyldig honom något och du måste se efter dig själv. Faktum är att du redan vet allt det här tror jag, annars hade du inte startat den här tråden.

Du visste vad för slags svar du skulle få, du visste att ingen vet varför det saknas piller, du behöver bara få bekräftat det du redan vet. Lämna, krascha, bygg upp.

Jag hoppas att du finner den styrkan, och jag önskar dig lycka till

• Core
    DisaNkpg skrev 2023-08-25 13:44:18 följande:

Nej den är absolut inte hälsosam! Problemet är att jag har upptäckt allt det här efter att vi flyttat ihop, ingenting av detta såg jag ju när vi bara sågs varannan vecka. jag vet inte om han varit med någon eskort under vår tid utan jag fick tag i en gammal anteckningsbok som han skrivit i där det stod om det! 
    Jag skiter såklart i piller Och varför det försvinner lite titt som tätt, bara att få gå runt med känslan tar död på mig, att fundera på om han gör något eller inte. 

Vi har nu, efter att jag skrev detta igår bestämt att flytta isär vilket känns både bra och dåligt, på något konstigt sett! Jag har offrat väldigt mycket för att ge kärleken en chans till men när jag läste vad jag skrivit igår om och om igen så var det så uppenbart. Jag orkar inte leva med ovisshet och skuldkänslor, trippa på tå och må som en påse skit var eviga dag. Tack för alla svar även om jag på något sätt redan visste svaret innan. 

Det låter som rätt väg att gå. All lycka i framtiden!
Svar på tråden Är han otrogen?