Jobbig LSS, skumt mm
Min boendestödjare tjatar och tjatar att man ska söka andra lägenheter. Hon är jobbig. Stått 3 år i kön man får ej nån på 3 år. Den är typ 6-8 och för de utanför är den längre de räknas som prio 2. De inom kommun är prio 1. Och den jag vill bo med är prio 2 för den bor utanför kommun. Innan var lägenheten satelitt lägenhet till en servicebostad men efter jag sa att jag ville flytta till usa vilket min handledare på jobbet sa jag inte skulle säga gjorde hon om den till träningslägenhet. Asså får man inte ha drömmar eller. Såklart man vill bo i usa där finns mycket att göra. Asså man får ingen lägenhet efter 3 år i kön i denna kommun så hon kan va tyst 4 år till. Min crush kan knappast stå i kön med för då har han stått typ lika länge som jag. Hon säger . En dag kommer du vilja flytta. Jasså. Är hon synsk eller? Hur vet hon det? Alla lägenheter i bostadskön är sämre dessutom snackar vi om att köpa en lägenhet som föräldrarna gjorde till en annan tjej. Så jag har fått för mig min crush utanför kommun kommer flytta hit för i ett område har det flyttat 5 stycken i samma lägenhets nummer sen mars.