Äggdonation 2023/2024
Nej inget lätt beslut och många olika hänsyn att ta. Innebär det att ni har gjort tre försök? Vi fick inget till frysen våra första tre försök men har sen fått i frysen varje gång efter att vi bytte till privat klinik. Man kan väl bara spekulera kring vad det beror på men såklart kan det löna sig att göra fler försök. Sen i vårt fall ha det ju tyvärr inte inneburit något barn ändå.
När det gäller privata kliniker så tror jag faktiskt inte att CVL i Uppsala tar så mycket mer än en patientavgift för ett första möte. De har ju väldigt bra rykte och verkar väldigt seriösa och erfarna. Vet också att det finns en gammal tråd om fragmenterade embryo här på familjeliv. Vill minnas att det gick vägen för många av dem tillslut.
Kram!!
Ja det stämmer, vi har gjort tre försök nu via landstinget. Aha, så det vände så pass med privat? Nej, kändes som att ni kom så mkt närmre ändå .
Okej, det gör dom kanske bara, får kika på det. Ja väldigt bra rykte! Läste så sent som häromdagen att de räknas till topp 5 i Europa tror jag det stod någonstans. Det är ju fantastiskt om det är så pass bra att ha den kompetensen så pass nära i hemlandet!
Åh, om jag inte redan har läst den så måste jag söka upp den! Tack så mkt för tipset