Kronärtskocka skrev 2023-12-06 19:20:37 följande:
Välkommen hit! Grattis! Ser verkligen ut som en plus! ( De med sträck tycker jag är luriga. Mina från RFSU blev aldrig riktigt starka trots att de digitala var tydliga.) Hoppas du får lämna positivt besked till kliniken på fredag. Är det första försöket med ÄD? Vart behandlas du?
Vuisin skrev 2023-12-05 19:49:42 följande:
Det förstår jag verkligen Kronärtskock. Hemskt att behöva pendla mellan hopp och förtvivlan på det sättet.
Tack! Jag mår bra, eller som vanligt. Vi fick faktiskt flera till frysen så väldigt bra utdelning på våra ägg. Tycker att det är så jobbigt om det är negativt men man fortfarande hoppas att det ska ändra sig så jag kommer att avvakta lite med att testa. Hoppas så men jag känner som sagt ingenting. 😌
Grattis till flera i frysen, så skönt att veta att ni har fler chanser även om vi såklart hoppas att den du ruvar på stannar.
Tack! Törs knappt tro att det är sant då detta är vårt första och troligtvis enda försök (även om vi har en fryst liten kvar). Vi har gjort behandlingen på AVA Riga
Vuisin skrev 2023-12-05 19:53:06 följande:
Några symptom?
Fick byta nick då kontot låste sig helt...
Ja idag tycker jag att jag kanske har lite symtom. Lätt mensvärk och ett svajigt humör (värre än vanligt) och ömma bröst men tänker att allt det kan vara av medicinerna. Gjorde ett nytt test idag och finns ett svaaagt streck även idag men törs inte lita på att det faktiskt stämmer.