Kronärtskocka skrev 2023-11-21 19:15:38 följande:
Åh, så tungt. Det är flera av oss som vet hur det är. Glädjen över att äntligen få det efterlängtade plusset och sedan antingen se det försvinna eller drabbas av blödningar, eller vid ultraljud upptäcka att den lilla slutar utvecklas. Det väcker så mycket frågor. Extra mycket har jag tyckt när det varit med donerade ägg, när jag vet att det inte kan ?skyllas? på mina gamla ägg, vad beror det då på? Känslan av orättvisa och frågorna kring om det någonsin kan gå? Och inte blir det enklare med tiden. För varje missfall blir det än svårare att tro att det kan funka tillslut.
Hoppas du kan få ett tydligt besked imorgon och håller tummarna för att det trots allt är ett litet liv som finns där inne.
Rent ut skit är det .. tack för dina ord , det är så svårt att prata med nära o kära när de egentligen inte vet vad kroppen o psyket går igenom. Vänner som försöker ge goda råd men som har 2-4 barn hemma :( o de enda jag vill är att få ett barn .. bara en .. mitt sjunde försök , första med donation .. o fast sorgen äter upp mig inifrån så känner jag mig inte besegrad , får se nu vad som händer i morgon känner dock inga symptom alls .. men mirakel har skett förr .. ännu en gång tack 🙏🏽