• lalladin

Normalt.

Hej!
    Jag och min sambo har sex 3-4 gånger per månad.
    Hon brukar även runda av mig när hon har mens.

Vi har 3 barn som är mellan 4-12.
    Båda fulltidsjobb.

Men jag har behov av mer sex..
    Är de normalt med 3-4 gånger per månad?

Kan även tillägga att hon äter antidepressiva som har tagit bort hennes lust väldigt mkt.

• Svar på tråden Normalt.
  • Tecum
    lalladin skrev 2023-08-14 20:09:35 följande:
    Ok.
    De låter som jag kanske ska tagga ner lite i mitt huvud.
    3-4 ggr i veckan är mer normalt i er ålder. Men nöjer du dig som det är så fine...
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Em)
    lalladin skrev 2023-08-14 20:34:27 följande:

Ok tack för alla svar.

Jag inser att vi har de väldigt bra sexliv med alla förutsättningar. 

De bästa av allt är nog att unna min partner kvinno orgasm varje månad.

Vad menar du med att UNNA henne orgasm varje månad? 
  • Hellishen

3-4 ggr i månaden plus hand jobs, med tre ungar som inte är så gamla.
    Heltidsjobb. Aktiviteter för barn. Hushållssysslor. Hus antar jag.
    Bra jobbat med en gång i veckan utifrån det!

Har ett barn, två heltidsjobb och sex max en gång i månaden, om jag initierar, annars skulle det väl bli aldrig. Tjoho bitter.

• Anonym (Ida)

Väldigt intressant att de flesta har det likandant!

• Anonym (Grönsåpa)

Undrar hur din sambo ser på ert sexliv?
    Tre barn jobbar fulltid och går på antidepressiva. Vad fint att hon ändå rundar av dig under mensen. 

• lalladin
    Anonym (Grönsåpa) skrev 2023-08-15 09:59:42 följande:

Undrar hur din sambo ser på ert sexliv?
    Tre barn jobbar fulltid och går på antidepressiva. Vad fint att hon ändå rundar av dig under mensen. 

Ja tror hon är ganska nöjd med som de är.
  • Anonym (B. Pitt)

Hur ofta man har sex är säkert mycket olika men några få gånger i månaden är verkligen för lite tycker jag. Vi har också två barn och fulltidsjobb men har sex nästan varje dag. Ibland är det snabbis och ibland är det njutning under minst 30 min.

• Anonym (Ullis)
    Anonym (B. Pitt) skrev 2023-08-15 15:04:00 följande:

Hur ofta man har sex är säkert mycket olika men några få gånger i månaden är verkligen för lite tycker jag. Vi har också två barn och fulltidsjobb men har sex nästan varje dag. Ibland är det snabbis och ibland är det njutning under minst 30 min.

Grattis, det är verkligen inte alla förunnat. Tror inte jag känner en enda kotte som har det så tätt.
  • Anonym (Småbarnsmamman)

Jag har ingen aning om vad som är mycket eller lite men en spontan gissning är snarsre 3-4 ggr i veckan. Eller jag hoppas det iallafall...
    När barnen var mindre så var det nog så ungefär för oss. Om man bortser från mens sjukdom eller andra hinder så har det nog aldrig varit mindre än en gång i veckan. Nu är barnen liite större (10-årsåldern) och jag skulle tippa på att vi har sex 5-6 ggr i veckan i snitt,ibland mer som nu under semestern tex. Tråkigt att höra hur vardagslivet används som ursäkt för att inte ligga. För oss är det tvärtom en utmaning att kunna få till det och gör att man är mer sugen just för att det inte är självklart att kunna liiga när som som vi kunde innan barnen. Det har gjort att vi testat mång nya ställen och olika tider på dygnet.

Svar på tråden Normalt.