Gahh, är det plus? Hjälp mig spekulera.
Vi har försökt bli gravida i snart ett år, min man har väldigt få spermier och de han har simmar väldigt dåligt så vi planerar att ta hjälp med IVF i höst.
Nu är min mens några dagar sen, brukar få mens mellan dag 26-29 och nu är jag på dag 31. Jag har två barn sedan innan och har plussat sent med det ena så köpte ett sådant ?testa tidigt? som jag tog imorse. Efter tre minuter tittade vi i på testet i (det mörka) sovrummet och det var blankt. Jag blev besviken för jag känner mig gravid och var övertygad om att det skulle visa positivt. Jag somnade om och min man gick upp. Vaknade efter en stund, kanske efter 45 min-1h och då ser testet ut så här. Jag ropade på min man och han sa då att han hade sett något svagt redan när vi tittade första gången men att jag hade verkat så säker och han trodde att det skulle vara ett helt streck och supertydligt.
Så va fan 🤷🏼?♀️ Jag har aldrig haft ett test som blivit positivt efter en stund. Däremot blir ju alla positiva testet starkare efter att de få ligga ett tag. Min man säger ju att han såg något direkt men att det var mörkt. vad tror ni?