BIM September 2023
Tillägg till ovan : jag har nämligen tempat länge och ser inget avvikande..
Tillägg till ovan : jag har nämligen tempat länge och ser inget avvikande..
Aha. spämnande. vad anses som låg då?
Någon som är runt bim och har det lite spännande? en annan är bara äl+1 och i den otåliga väntan 😂
Oh, när är planen att testa? ;)
Haha! Sååååååå segt ju. Vad är din plan framåt? när testar du eller inte? Och tempar du?
Är också i den otåliga väntan, är på ÄL+3 idag 😂
Håller tummarna att mensen håller sig borta!
Vaknade o känner lite lite mensvärk typ? så förhoppningarna dog ganska snabbt. Får väl se om mensen kommer idag eller imorgon. men hoppas in i det sista att den inte gör det 🙈 har ni andra några symptom?
Kul! Jag funderar också på äl+9 eller 10. Har AW med jobbet vid äl+10 så vore skönt innan en annars dricker! 😅
Förra månaden tog jag inget test förens när min mens borde dykt upp på ÄL+11/BIM+1 (negativt) och mensen kom på ÄL+12.
Den här månaden har jag beställt Clearblues digitala som man kan ta tidigare.. så funderar på att testa det på ÄL+9.. åker på konferens med jobbet sen 3 dagar 😅 Har du någon plan?
Skönt du fick till en ägglossning!!
det brukar vara negativt när grafen sjunker efter runt äl+10 någonstans men samtidigt svårt att analysera när du inte har någon att jämföra med! Håller tummarna!
Hej!
är idag på CD30, 11-12 dagar efter äl. Har inga barn sedan innan och detta är första ?riktiga? försöket då jag inte har egen ägglossning och det tog några försök att få till rätt dos Letrozol!
vad tror ni om min kurva? Tempar med NC. Har inte tagit några test än, och har inte någon tidigare kurva att jämföra med. Uppblåst mage, har känt av lättare molvärk, men det kan ju lika gärna vara mensen som är på gång! Har så svårt för att känna efter vad som är normalt då jag inte haft egen mens på flera år (p-piller och ingen egen äl efter stopp)
Längtan är stor och därför analyserar man ju kurvan i detalj🙈 //
Tror tyvärr det är inbillning, ja :(
Åh nej, jag trodde verkligen de var en plus graf!!