BIM September 2023
Det där är tyvärr negativt! Kör inositol när mensen kommer så hoppas vi på försök inom kort igen!!
fick utesluta dagens temp då jag va vaken mellan 4-5 men tempen va lägre det brukar min dock bli när jag varit vaken.
Det där är tyvärr negativt! Kör inositol när mensen kommer så hoppas vi på försök inom kort igen!!
Ja, jag hoppade det denna gång för tänkte skippa allt en gång för jag ätit så mycket? men börjar ångra mig då jag nu är på dag 19 utan känningar på ägglossning än?. SÅ SEGT.
Syskonförsök ja det får bli inositol igen det verkade ju funka den här gången :)
För min del ger det tidigare ägglossning. Har en svårt att ägglossa kan en ta det för att få ägglossning
Varför tar man inositol? Vad är det bra för?
Krämiga som sedan blir mer och mer vattniga och sedan äggvita. Så är det för mig åtminstone!
dagarna innan äggvitesekret, hur är flytningarna då?
Oftast dagen efter! :)
När ni får positivt på ett ägglossningstest, räknar ni då att ÄL är den dagen eller dagen efter? Är förvirrad 😂
äntligen positivt ägglossningstest så uppdaterar listan med rätt bim! Tur maken kommer tillbaka från jobbresa i eftermiddag 🌟 denna stegring gick från att knappt vara ett streck igår till detta idag så verkligen snabb stegring! Första ägglossning utan några tillskott av olika former och ägglossning kommer ca cd21.
1/9 - Riode - 1:a barnet, 2:a försöket
1/9 - EJT, 2:a barnet, 5:e försöker
2/9 - Lele88, 2:a barnet, 2:a försöket (1:a efter mf)
3/9 - vervik - 3:e barnet, 1:A försöket
3/9 - rooiboste, 2:a barnet, fjärde försöket?
5/9 - MacBookPro- 1a barnet, 4e försöket
6/9 - Anelaaa89 - 2:a barnet, 6:e försöket
6/9 - laplusheureuse, 1:a barnet, 1:a försöket
7/9 - hejsan91hejsan, 1a försöket, 2a barnet
7/9 - Potatisbulle, 1:a barnet, 9:e försöket
7-8/9 - Horisonten, 4:e barnet, 2:a försöket
8/9 -Cinapuffen - 4:e barnet, 1:a försöket
8/9 - Bär - 3:e barnet, 4:e försöket efter MF
8/9 - Bodbod - 1:a barnet, 6:e försöket
10/9 - sanlin90- 2a barnet, fördökr 2,5 år.
11/9 - Tussilago4, 1: barnet, försökt 1 år
13/9 - Alvedon83, åttonde försöket efter mf
13/9 - Barnlängtan89, 2:a barnet, 13:e försöket
13/9 - Anonym01082121- 2 :a barnet, 2 :a försöket
13/9 - Höst2023, 1:a barnet, 1:a försök
14/9 - Sandtrollet, 4e barnet, 1:a försöket
15/9 - Embarazada, 3:e barnet, 15:e försöket
16/9 - Fruffe, 2a barnet, 5e försöket
16/9 - Ekis, 4:e barnet, 2 försöket
17/9 - Barbrastreisand, 2a barnet, 12+ försöket
20/9 - Villblimamma98, 1:a barnet 4:e försöket
20/9 - AliciaNN, 1:a barnet, 6:e försöket
21/9 - curepenguin, 1:a barnet, 2:a försöket efter MA
22/9 - Malmötjej, 1a barnet, 8e försöket (2a efter MF)
24/9 - 1986, 3:e barnet, 2:a försöket
24/9 - syskonförsök, 2:a barnet, 5:e försöker efter MF
26-27/9 - EFW, 4:e barnet 3:e försöket
27/9 Ailicececilia 1:a barnet 1:a försöket
29/9 Oväntadedrömmen 2a barnet, 13e försöket
30/9 MacBookPro, 1a barnet, 5e försöket
Ändå gott tecken med höjd temp! Håller tummarna ❤️
Äl + 11 idag, tempen gick upp men negativt test i morse.
tillverkarna själv säger ju att en ska ta det som positivt först om du ser färg på strecket. Är det rosa eller grått? Är det grått skulle jag tolka som spök. jag brukar alltid ha testa tidigt digitalt hemma att ta när jag misstänker att de är ett streck på babyplan så kan en ta det i samma urin och inte behöca analysera för mycket
Vad tror ni om detta?
Är det Babyplans typiska spökstreck?
Jag tyckte strecket såg starkare ut än vanligt nämligen så behöver lite hjälp från er.
Tycker det ser ut att vara något på sista bilden du la upp!! säger som ovan - ta tidigt digitalt imorgon!!! lycka till
Nu är det inte min kurva du kommenterar men denna kommentar blev jag intresserad av. Vad reagerade du på i hennes kurva och varför tänker du på hennes sköldkörtel?