• Sanlin90

BIM September 2023

laplusheureuse skrev 2023-09-05 08:57:51 följande:

Jag har BIM imorgon och känner absolut ingenting! Men tycker att det känns lite skönt, vill inte känna ev. symtom som får mig att tro att jag är gravid för att sen bli besviken. Hade några ljusrosa/ljusbruna flytningar förra veckan (ÄL+8) och tänkte först att det kunde vara nidblödning, men kom på att kroppen har lurat mig sååå många gånger förut. 
    Så nu har jag verkligen SLUTAT känna efter! Jag hade blivit jätteglad om plusset kom under de närmsta månaderna, men det är inget jag kan kontrollera. Så jag försöker tänka att det faktiskt inte gör något om det tar längre tid. 

Om mensen inte dykt upp på BIM +3 (på lördag) så kommer jag testa, har planerat middag med vänner och vill dricka vin med gott samvete haha. 

När jag va gravid med dottern var just avsaknaden av symtom symtomet!
  • Sanlin90

Någon mer runt äl+9? Har ni några symtom?
    jag surade just ihop på min sambo och så känns det ?molande dragande? åt sidorna nere i magen och jag är så jätte trött!

• Sanlin90

EJT det va det ?syntomet? jag hade med dottern att jag inte kände något så därför tror jag det är kört nu, jag har en hel del pms. 

Alvedon83 tempen ser riktigt bra ut ju!

• Sanlin90
    EJT skrev 2023-09-05 18:49:09 följande:
    Jag tänker att det nog kan skilja sig gång till gång hur gravidsymtomen känns! Ibland massa symtom, ibland inga. Jag misstänker ju att jag hade en kemisk graviditet förra månaden (hann dock inte testa) och då hade jag iof exakt samma symtom som när jag var gravid förra gången, men jag vet ju inte om det var så förstås.
    Ja jag sitter ju här och hoppas att det betyder något! Jag fick just den märkligaste flytningen jag haft så hoppas ju nu det betyder något med, känns som man kan hitta hopp i allt..
  • Sanlin90

Är så nojjig över min graf, vill så gärna nu jag vill inte vänta mer på en graviditet nu, 2,5 år är tillräckligt!
  • Sanlin90

Jag fick upp hoppet lite idag, har lite milda kramper men idag är hunöret bättre och jag känner just ingenting som när jag va gravid innan och jag låter hoppet vara högt.
    dock nu på kvällen lite ont ena sidan av ryggslutet/bäckenet och den eviga tröttheten.
    negativt test idag dock, bara önskestreck, ska försöka att inte testa imorgon!

jag är iaf glad att jag ens haft ägglossning efter typ 10-11 mån troligen, har ju haft lite skumma blödningar men tror faktist inte jag haft ägglossning så kommer fortsätta med i ositolen, jag är även jätteglad att jag har åtminstonde 10 dagar lång lutealfas!

• Sanlin90

EJT  vad tråkigt men hopas gynekologen kan hjälpa dig!

Alvedon83 lider med dig, man hoppas ju så mycket :(

jag har fortfarande högre temp, 36,79 idag, har lätt molvärk nu på morgonen, ligger i sången och försöker övertala mig själv att inte ta något test.. är på äl+11

• Sanlin90

Syskonförsök, jag tog ett och typiskt nog tycker jag mig se ett otroooooligt svagt streck, får inte med det på bild ens men tyckte mig se vagt både på det testa tidiga och det vanliga från graviditetskollen, testade ju senast igår em.. typiskt?
    nu när jag rest mig och varit uppe känns mitt vänstra ligament väldigt ömt med. 

• Sanlin90

Får hoppas det bara precis är något som börjat synas men får nogninte hoppas för mycket

• Sanlin90

Fick precis pyttelite, verkligen minimaliskt mycket brunt i en flytning på pappret när jag va på toa men tempen är fortsatt hög så borde ju egentligen inte vara mens än. 

• Sanlin90
    Fruffe skrev 2023-09-07 08:02:44 följande:
    Håller tummarna ❤️
    Tack Hjärta fick just lite brunt på pappret och har värk men det är mer som att det drar i sidorna än att det är som mensvärk, min mensvärk brukar även sitta i ryggen och inte i magen som nu, fertility friend tar ju även min vilopuls och den är skyhög på 91 idag och då har jag inte gjort någonting idag!
  • Sanlin90

Har inga värmevallningar idag så misstänker tempen håller på att sjunka och mensen kommer imorgon istället :( inget pms humör bara lätt molvärk till och från och typ äggviteflytningar igen?

• Sanlin90

Fruffe jag är typ BIM-3 så den är på söndag, du då? Vilopulsen gick ner till 84 sen som igår.
    jaa väntan är oändlig känns det som!

• Sanlin90

Syns lite tydligare idag, gick få med på bild men syns väll inte här! Dock va cb early jättenegativt inte ens det vanligaste spökstrecket syntes så antar det bara är att vänta in mense ?
    fick utesluta dagens temp då jag va vaken mellan 4-5 men tempen va lägre det brukar min dock bli när jag varit vaken.
  • Sanlin90
    Alvedon83 skrev 2023-09-08 09:18:18 följande:
    Ser inget streck tyvärr
    Nej jag blir galen på familjelivs kvalité tyvärr, men antar det är negativt för cb va ju det med, det syns svagt på det här men starkare än igår men tänker då borde cb snappat upp det med!
  • Sanlin90

Syskonförsök ja det får bli inositol igen det verkade ju funka den här gången :)

• Sanlin90
    Syskonförsök skrev 2023-09-08 12:39:53 följande:

Ja, jag hoppade det denna gång för tänkte skippa allt en gång för jag ätit så mycket? men börjar ångra mig då jag nu är på dag 19 utan känningar på ägglossning än?. SÅ SEGT.

Vad tråkigt! Jag tog det ju i typ 15 dagar sen bytte jag till pulvet för 8 kapslar om dagen men räknade fel så tog för lite och fick då en blödning strax efter jag ökade igen och den blödningen va som min vanliga mens brukar vara väldigt kraftig men sen kom äl på dag 11 efter blödningen :)
  • Sanlin90

Trmpen har successivt sjunkit i några dagar och idag är det tydligen migrändags igen så misstänker mensen kommer idag eller imorgon :(
Svar på tråden BIM September 2023