Inlägg från: Syskonförsök |Visa alla inlägg
  • Syskonförsök

BIM September 2023

Håller tummarna stenhårt ❤️

Barbrastreisand skrev 2023-09-05 20:41:53 följande:

Äl+4 och tiden går såååå sakta.. Hoppas spolningen ger resultat till ett plus. Tar det sig inte nu blir nästa steg att bevaka ägglossning och ta någon form av spruta som får ägget att släppa (typ?) Någon med erfarenhet av denna spruta?

• Syskonförsök

Kollar du bim-2 brukar ju de flesta få plus så jag skulle absolut testat då. Bim-5 är inte alls lika stor del som får plus på. 

Horisonten skrev 2023-09-05 21:32:09 följande:

Fick ju negativ test igår. Haft svårt och sova 2 dagar vilket skapat huvudvärk och illamående. Somnar tidigt innan 9 för kan inte hålla mig vaken men kan sen inte sova På natten. Blir förtvivlad. Molande värk av och till men ingen mens än. Funderar på och ta test på torsdag men vet inte. Eller vänta bim
     fick ju ändå negativt test på ca bim-5 är de värt och kolla bim-2 eller är de kört när de digitala testa tidigt visa negativt igår?

• Syskonförsök

Det blir typ alltid ett grått streck men så länge du kör enligt det Natalina skriver med att om de är rosa så är det något så går det bra. Men jag kommer inte köpa igen för trodde det ordentligt grå strecket absolut var ett plus. 

Villblimamma98 skrev 2023-09-06 12:18:48 följande:

Vad är er erfarenhet av testerna från abblo testa tidigt ?

• Syskonförsök

Jag brukar ofta få mens efter sex eller onani om jag har det i dagarna där mensen ska komma. Så visst kan de säkert trigga blödningen lite men du ska inte oroa dig för att det orsakar missfall. Skulle ett ägg ha fastnat så lossar det inte så lätt som en orgasm ❤️

EJT skrev 2023-09-06 20:20:55 följande:

Urk, nu fick jag massa ångest!

Jag onanerade nu under kvällen och efter orgasm fick jag ont i magen. Ungefär som mensvärk. Jag brukar aldrig få det, men har fått det en gång förut och det är när jag var gravid med dottern. Då onanerade jag, men senare, omkring vecka 6. Då fick jag även en liten blödning efter orgasmen.

Nu är jag ju bara på ÄL+9 så jag tänkte att nä, det här var väl bara en slump att jag fick ont i magen efter orgasm nu. Men så gick jag på toa nu och ut har det kommit en blodblandade flytning 😔 Nu känns det som att jag typ orsakat ett litet missfall eller nåt? Fattar ingenting. Eller så satte orgasmen igång mens som ändå är på väg (ska komma här idag eller imorgon), men har inte haft några andra typiska tecken på mens som mensvärk, bäckensmärta osv. 

Någon med erfarenhet av ont i livmodern efter orgasm eller blödning efter orgasm? Både under graviditet eller inte? 

Man tolkar verkligen in allt i detta läge...

• Syskonförsök

Åh, ta ett, synd det inte idag är det störst odds att det inte är något med tanke på att de flesta graviditeter syns då. Så är det inget idag kan en släppa lite och invänta mens. Håller tummarna! 

Sanlin90 skrev 2023-09-07 06:19:07 följande:

EJT  vad tråkigt men hopas gynekologen kan hjälpa dig!

Alvedon83 lider med dig, man hoppas ju så mycket :(

jag har fortfarande högre temp, 36,79 idag, har lätt molvärk nu på morgonen, ligger i sången och försöker övertala mig själv att inte ta något test.. är på äl+11

• Syskonförsök

Det är nog bara tarmarna! Ägget brukar tidigast fästa dag fem så innan det kan en inte ha symtom på någon graviditet åtminstone:)

Villblimamma98 skrev 2023-09-07 06:19:31 följande:

Känner mig otroligt gasig uppblåst och öm runt livmodern typ molvärk. Är det tecken på något?? Är äl +4 och BIM är om 11 dagar 

• Syskonförsök

Får du det inte på bild är det troligtvis inget mer än spök 💔 håller dock tummarna 

Sanlin90 skrev 2023-09-07 06:47:06 följande:

Syskonförsök, jag tog ett och typiskt nog tycker jag mig se ett otroooooligt svagt streck, får inte med det på bild ens men tyckte mig se vagt både på det testa tidiga och det vanliga från graviditetskollen, testade ju senast igår em.. typiskt?
    nu när jag rest mig och varit uppe känns mitt vänstra ligament väldigt ömt med. 

• Syskonförsök

Inom tid har jag aldrig varit med om spök 🥰 då är det säkert något 

Höst2023 skrev 2023-09-07 18:25:39 följande:
    Är det vanligt på spökstreck på ?RSFU testa ofta?? Någon mer som har erfarenhet av det? Kom fram ett svagt mycket svagt streck
  • Syskonförsök

Oj det känns väldigt tidigt att eventuellt testa positivt på sådant test bim-6? Hur många dagar efter ägglossning? Tar du äl test eller tempar så du är säker på när ägglossning var?

Höst2023 skrev 2023-09-07 19:16:26 följande:
    Får hålla tummarna. Får ta ett nytt test imorgon är 5 dagar till mens imorgon. Har ett clearblue tidigt så får testa det😊
  • Syskonförsök

Inte omöjligt dock! Håller tummarna! Släng in bild på grafen då? :)

Höst2023 skrev 2023-09-07 19:40:38 följande:
    Jaa känns väldigt tidigt, därför jag tror på spökstreck? +9 från äl. Jag har både tagit äl test och tempar och fått ?bekräftat? äl från NC ☺️
Svar på tråden BIM September 2023