BIM September 2023
Tempen gick ned ytterligare idag. Mensen kommer nog strax. Var väl väntat då vi inte prickat in så bra denna månad men å andra sidan har vi ju prickat in bra tidigare försökt och det har ändå inte blivit nåt, känns tröstlöst.
Och där kom mensen. Så himla tröttsamt detta.
Äl + 11 idag, tempen gick upp men negativt test i morse.
Äl+9 och ett negativt testa-tidigt. Verkar som om spolningen inte gjorde nytta denna gång. Än finns det lite hopp även om det känns rätt kört nu ..
Äl +12 idag, negativt test imorse. Var helt säker på att mensen skulle komma på äl+9 då tempen dök, inte bra om lutealfasen skulle vara så kort men som tur var blev det inte så.
Vad tror ni om detta?
Är det Babyplans typiska spökstreck?
Jag tyckte strecket såg starkare ut än vanligt nämligen så behöver lite hjälp från er.
Embarazada hur har det gått?
Å jag hänger på här, jag har bim den 26e september.
3e barnet. Första försöket. Tror inte vi prickade in äl då min man var förkyld. Men man vet ju aldrig..
ett tidigt sex dagen efter mens hade vi vilket skulle kunna ta om man har tur antar jag? men inte så troligt antar jag? Jag har 26 dagars cykel och mens i 6 dagar.
Vad tror ni andra?
Ingen lycka denna månad heller, kändes lite extra tufft denna gång - för nu har vi försökt i ETT ÅR utan framgång...
Tack tack tack Pumpan, Syskonförsök, Ailicececilia och Kawa8! ❤️❤️