• Sanlin90

BIM September 2023

MarryH hmm är egentligen inte alls säker men jag har i princip inte haft ägglossning på snart ett år och nu får jag det plötsligt och bf blir runt min bortgångna väns födelsedag, med min dotter gissa jag rätt datum då det va våran 1 åriga förlovningsdag sen lyckades jag pricka in min dotters dop på min mormors dödsdag, min mormor hetter Lilly och jag döpte min dotter till Lilly, va helt omedveten lm datumet.
    jag har drömt inte siva drömmar  om att mitt barn föds på min väns födelsedag 19de maj, hon körde ihjäl sig med flit med sin 6mån dotter i bilen några veckor efter att min dotter föddes, vi hade inte kontakt på ca 2 år för hon valde lite tveksamma vägar i livet tyvärr.
    jag försöker manifestera att det blir då!

• Sanlin90
    Vervik skrev 2023-08-31 09:39:27 följande:
    //Testade i morse med CB tidiga test, och står gravid😍😍 
    Men läst så mycket om att de ger falska förhoppningar så vågar inte glädjas än.
    Grattis!!
  • Sanlin90
    Villblimamma98 skrev 2023-09-01 10:36:42 följande:
    Tack!! Däremot är jag lite fundersam för mina ägglossningstest är negativa! Men gyn borde ju veta vad han såg tänker jag!
    Tror inte alla får positivt ägglossningstest, enligt min temp är jag äl+4-5 men fick aldrig positiva ältest! Samma när min dotter blev till, inga positiva test men hon finns ändå!
  • Sanlin90

Blir så osäker på om jag har haft ägglossning nu när tempen sjönk idag, känner mig jätteledsen.
    slutade med inositolen för 2 dagar sedan då jag trodde jag hft ägglossning?
  • Sanlin90
    EJT skrev 2023-09-02 19:29:37 följande:
    Jag beklagar. Känner så väl igen känslan, man blir så ledsen att inte ens "första steget" med ägglossningen tar sig...
    ja, det känns så konstigt att ha haft högre temp i 5 dagar sen bara dippar den den 6te men hoppas den går upp igen imorgon och det verkligen varit!
  • Sanlin90

Barnlängtan89 och syskonförsök, den gick upp minimalt idag men ändå upp, jag kanske har väldigt dåligt progesteron?
  • Sanlin90

Syskonförsök jag åt faktist inositol och c vitamin fram till cd 28 och dagen efter att jag inte tagit dippa det, kanske skulle ta mer c vitamin :)

• Sanlin90

Jag är förvirrad, är så galet trött och fick det här testet, osäker på om det ser grått ut!
  • Sanlin90
    Det blev sämre kvalité än någonsin tyvärr men det syns helt klart något men vet knte om det är färgat eller inte :( 
    men OM det skulle va positivt kan man få en slö ökning efter implantationsdipp? Det känns inte möjligt
Svar på tråden BIM September 2023