Inlägg från: Barbrastreisand |Visa alla inlägg
  • Barbrastreisand

BIM September 2023

Hoppar in även i denna tråd. Var och spolade min äggledare och det var inget stopp tack och lov! ❤️

Blir det inget denna månad så är nästa steg att titta med vul inför äl och sedan ta någon spruta för att boosta ägget att släppa typ? Någon med erfarenhet av detta? Vad är det för skillnad med sprutor vid äl respektive tabletter som ska hjälpa äl? 

1/9 - Riode - 1:a barnet, 2:a försöket
    1/9 - EJT, 2:a barnet, 5:e försöker
    1/9- EFW, 4:e barnet 2:a försöket
    1/9 oväntadedrömmen, 2a barnet, 12e försöket
    2/9 - Lele88, 2:a barnet, 2:a försöket (1:a efter mf)
    3/9 vervik - 3:e barnet, 1:A försöket
    3/9 rooiboste, 2:a barnet, fjärde försöket?
    4/9 - TarraL - 1:a barnet, 2:a försöket
    5/9 - MacBookPro- 1a barnet, 4e försöket
    6/9 - Anelaaa89 - 2:a barnet, 6:e försöket
    6/9 - laplusheureuse, 1:a barnet, 1:a försöket 7/9 - Potatisbulle, 1:a barnet, 9:e försöket
    7-8/9 - Horisonten, 4:e barnet, 2:a försöket 8/9 - Cinapuffen - 4:e barnet, 1:a försöket
    8/9 - Bär - 3:e barnet, 4:e försöket efter MF
    8/9 - Bodbod - 1:a barnet, 6:e försöket
    13/9 Alvedon83, åttonde försöket efter mf
    13/9 Barnlängtan89, 2:a barnet, 13:e försöket
    13/9Anonym01082121- 2 :a barnet, 2 :a försöket
    16/9 Fruffe, 2a barnet, 5e försöket
    16/9 Ekis, 4:e barnet, 2 försöket
    17/9 Barbrastreisand, 2a barnet, 12+ försöket
    20/9 Villblimamma98, 1:a barnet 4:e försöket
    20/9 AliciaNN, 1:a barnet, 6:e försöket
    20/9 syskonförsök, 2:a barnet, 5:e försöker efter MF
    21/9 curepenguin, 1:a barnet, 2:a försöket efter MA
    24/9 1986, 3:e barnet, 2:a försöket

• Barbrastreisand

Stort grattis till alla ni som fått plus hittills! Så roligt att se😍 

Själv är man på cd13 och idag fick jag positivt ägglossningstest. Men maken har varit iväg hela veckan och kommer hem imorgon eftermiddag, tror ni det finns en chans ändå? 
    Funderar nämligen starkt på att ordna barnvakt och åka tre timmar för att ha sex med honom ikväll 😂

• Barbrastreisand

Äl+1 idag. Mannen kom hem igår så vi hann få till sex en gång. Blir idag också för att säkerställa, sen är det bara att hålla tummarna. 

MEN vad knasig jag blir i magen runt äl! Det bubblar och jag behöver gå ofta på toa för nummer 2. Någon mer som har så?!

• Barbrastreisand

Äl+4 och tiden går såååå sakta.. Hoppas spolningen ger resultat till ett plus. Tar det sig inte nu blir nästa steg att bevaka ägglossning och ta någon form av spruta som får ägget att släppa (typ?) Någon med erfarenhet av denna spruta?

• Barbrastreisand

Äl+9 och ett negativt testa-tidigt. Verkar som om spolningen inte gjorde nytta denna gång. Än finns det lite hopp även om det känns rätt kört nu ..

• Barbrastreisand
    Syskonförsök skrev 2023-09-20 07:20:58 följande:

Försök 16 medräknat ett missfall och äl+9 idag fick jag detta. Så glad så jag gråter ❤️❤️❤️
    //

Gick in av en slump nu då jag redan passerat bmi och fått mens. Så glad av att se detta! Stort grattis!❤️❤️🌸
Svar på tråden BIM September 2023