• Anonym (25)

Vad tycker ni om killar som har på sig stringtrosor?

25 år, kvinna, tycker att det är det mest avtändande en man kan ha på sig. Skulle aldrig vara tillsammans med någon som klär sig så.

• Anonym (25)
    Anonym (H) skrev 2023-08-19 18:11:07 följande:

Jag tycker att man ska klä sig precis som man vill. Men personligen tycker jag att string är fult och ännu fulare på män. Skulle min man vilja bära string, hade jag nog tyckt det känts konstigt - men kärleken hänger ju inte på vad man har för underkläder. 

Nej, det hänger inte på underkläderna, där håller jag med dig. Däremot så brukar en önskan att bära trosor innebära även ändra saker, som att man tänder på att vara undergiven och liknande.
  • Anonym (25)
    Anonym (Pernilla) skrev 2023-08-19 19:14:21 följande:
    Kanske ditt intryck, men för mig låter det du skriver väldigt generaliserande.

Att bära kvinnorkläder bland svenska straighta män är långt vanligare än många tror, 1 av 10 straighta män använder regelbundet kvinnounderkläder som komplement till sina vanliga eller fullt ut som en ersättning.

Gå ut på stan - var 10 man har damunderkläder.
    Vad baserar du dessa siffror på?
  • Anonym (25)
    Anonym (Miss Demeanor) skrev 2023-08-19 19:29:57 följande:
    En snabb surfning hittar följande:

www.mesomen.com/how-many-men-wear-womens-panties/

"Around3-5% of heterosexual men wear women?s underwear. Most guys do this simply for pleasure and the feeling that they get from women?s knickers.

Top estimates put this figure at around 20% of men. From our research in forums and groups, this number is certainly a realistic figure."

Svar på forum alltså. Så trovärdigt.
  • Anonym (25)
    Anonym (Homogay) skrev 2023-08-19 21:33:17 följande:

Nu fick vi en tydlig illustration av hur män som gillar kvinnounderkläder älskar att berätta och visa att de har kvinnounderkläder. Iofs var inte bilden i svartvitt, det bröt mot normen. 

Jajamensan, det ska tydligen fläkas ut, utan minsta tanke på om folk vill se det eller inte.
  • Anonym (25)
    Anonym (Pernilla) skrev 2023-08-20 01:43:04 följande:
    Ojojoj va jobbigt ni tycks ha det ni två!!!

Tror ni inte ni får räkna med att se bilder på en kille i string om ni skriver i en tråd som handlar om just det?

Vad gör ni då överhuvudtaget här?
    Nu handlar väl tråden om vad man tycker, eller hur? Ska man då räkna med att se vulgära bilder menar du?

Jobbigt har jag det inte, däremot är det något som ärligt talat väcker visst äckel i mig. Har inget emot att folk klär sig som de vill, men vill inte få håriga arslen och ett skrev upptryckt i ansiktet när jag surfar i en diskussionstråd på Familjeliv. Har du problem med att folk inte vill se dessa bilder?
  • Anonym (25)
    Anonym (Pernilla) skrev 2023-08-20 20:47:23 följande:
    Du är så klart fri att tycka om - eller inte tycka om killar i string.

Du kan tryggt räkna med att få se bilder på killar i string - jag hoppas på många fler - det är vad tråden handlar om, och det kan du knappast ha missat.

Mycket mer förvånande då om någon la upp bilder på ärtsoppa, julgranen eller på Magdalena Andersson.

Då skulle även jag höja på ögonbrynen.
    Du svarade inte på min fråga. Och nej, tråden handlar inte om att fläka ut sitt skrev, hur mycket du än älskar att se främlingars skrev och arsle.
  • Anonym (25)
    Anonym (Pernilla) skrev 2023-08-20 21:38:10 följande:
    Jag har inga som helst problem med att du inte vill se killar i string - det är helt och hållet upp till dig.

Däremot är du naiv om du tror att en tråd som i text diskuterar killar i string inte också kommer innehålla bilder på killar i string.

Vill du vara på den säkra sidan och inte 'äcklas' så är mitt vänliga råd till dig att avstå denna tråden.
    Så bra! Däremot verkar det så, på det du skrivit tidigare.

Du blandar ihop acceptans och att få det upptryckt i ansiktet. Det är just det som ofta är problemet. Att gilla trosor bland män, kommer ofta med en önskan att visa upp sina trosor och exponera sig själv. Jag ser inte att kvinnor gör samma saker med boxer. Alltså blir det två helt olika saker.

Och nej, jag tänker inte avstå tråden. Jag vill delta i diskussionen. Däremot rekommenderar jag att folk slutar att ladda upp bilder på sina skrev. Det finns trådar särskilt avsett för det. Vet inte varför folk som inte vill se uppfläkta skrev ska lämna tråden. Det är väl personerna som fläker upp sig som ska sluta posta opassande bilder.
  • Anonym (25)
    Anders 386 skrev 2023-11-14 16:01:02 följande:
    Är det så klokt att välja partner utifrån vad hen har för underkläder? Det blir nästan lite komiskt..  Cool
    Kanske man bör fråga på första dejten då...
    Mycket klokt! Ger ofta en mycket god indikation på andra saker om mannen.
Svar på tråden Vad tycker ni om killar som har på sig stringtrosor?