Inlägg från: Anonym (Pernilla) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Pernilla)

Vad tycker ni om killar som har på sig stringtrosor?

Helt ok på ganska många män - riktigt snyggt på vissa få Tungan ute

• Anonym (Pernilla)
    Mack87 skrev 2023-08-17 22:35:57 följande:

Jag är man (hetro) och gift och jag har på mig trosor varje dag oftast string som jag köpt själv eller som fru köpt åt mig

Gott gott igelkott - härligt att ni njuter 
  • Anonym (Pernilla)
    Anonym (Homogay) skrev 2023-08-19 02:27:51 följande:

För länge sedan, när Internet var ungt så fanns det en slags internetkändis som kallade sig "Stringemil" som postade bilder på sig själv i string. Jag tror att han förstörde min förmåga att någonsin kunna uppskatta string på män. 

Emil var ingen vacker syn direkt.

Goda nyheter; mycket positivt har hänt sedan dess,bså ta en sväng runt på nätet, så hittar du garanterat en större bredd idag, både fräscha killar du kan tilltalas av och killar - likt Emil - som du kanske bläddrar förbi.
  • Anonym (Pernilla)
    Anonym (H) skrev 2023-08-19 18:11:07 följande:

Jag tycker att man ska klä sig precis som man vill. Men personligen tycker jag att string är fult och ännu fulare på män. Skulle min man vilja bära string, hade jag nog tyckt det känts konstigt - men kärleken hänger ju inte på vad man har för underkläder. 

Väl formulerat - så mycket roligare att vara tillåtande än begränsande 
  • Anonym (Pernilla)
    Anonym (Homogay) skrev 2023-08-19 18:59:58 följande:
    Det här kanske bara är en erfarenhet som gay men män som gillar udda underkläder tenderar ofta att visa upp att de gillar udda underkläder, i tid och otid. Gillar en man strumpbyxor tex. kommer han prata om strumpbyxor och posta svart-vita bilder på sina ben i strumpbyxor på sociala medier dagligen som om han delade med sig av någon slags konst.

Vet inte om ""straighta"" killar som gillar kvinnokläder gör så eller är mer diskreta. För udda underkläder är något som gay-män som gillar udda underkläder vill visa upp så mycket som möjligt.
    Kanske ditt intryck, men för mig låter det du skriver väldigt generaliserande.

Att bära kvinnorkläder bland svenska straighta män är långt vanligare än många tror, 1 av 10 straighta män använder regelbundet kvinnounderkläder som komplement till sina vanliga eller fullt ut som en ersättning.

Gå ut på stan - var 10 man har damunderkläder.
  • Anonym (Pernilla)
    Anonym (Homogay) skrev 2023-08-20 00:09:30 följande:
    Inte ens som gay vill jag se det där. Oerhört osexigt.
    Ojojoj va jobbigt ni tycks ha det ni två!!!

Tror ni inte ni får räkna med att se bilder på en kille i string om ni skriver i en tråd som handlar om just det?

Vad gör ni då överhuvudtaget här?
  • Anonym (Pernilla)
    Anonym (Homogay) skrev 2023-08-20 07:12:25 följande:
    Svarar på frågan vad vi tycker om män i string och diskuterar män i string.
    Fast du har det uppenbarligen oerhört jobbigt med att se en bild på kille i string?
  • Anonym (Pernilla)
    Anonym (Homogay) skrev 2023-08-20 08:37:22 följande:
    Är mer av graden "lätt irriterande" än "oerhört jobbigt". Förövrigt, vad anser du om oönskade penisbilder från män? Det här är precis samma grej som det, men du tycker det är "stunning and brave" för att det är gay.
    Varför har du det så jobbigt med killar som är gay?

Tror det kan vara klokt att skilja på oönskade dickpics och en bild på en snygg kille i en tråd som illustrerar ämnet som diskuteras.

Vi är ju här i tråden med flit sas, för att vi väljer det och önskar det, eller hur?

Då är det ju inte fel att visualisera med bilder det som diskuteras, tvärtom uppmanar jag fler män här att visa vad de bär närmast kroppen!! Tungan ute
  • Anonym (Pernilla)
    Anonym (L) skrev 2023-08-20 08:36:32 följande:
    Och du har det uppenbarligen oerhört jobbigt med att det finns människor som tycker det är avtändande med män i stringtrosor.
    Inte alls, det är ytterst upp till var och en vad man väljer och vad man gillar.

Däremot är jag för större acceptans och tolerans för killar som väljer kvinnounderkläder - och det är rätt många - och en mer avslappad inställning överlag.

När kvinnor lånar boxershorts, t shirt eller skjortor av sina män är det fullt ut accepterat men alldeles för dålig acceptans för när män bär kvinnligt.
  • Anonym (Pernilla)
    Anonym (Anonyma killen) skrev 2023-08-20 16:25:18 följande:
    Kanske inte string-Emil men de sitter bra iaf :)
    Snyggt!
  • Anonym (Pernilla)
    Anonym (25) skrev 2023-08-20 17:45:55 följande:
    Nu handlar väl tråden om vad man tycker, eller hur? Ska man då räkna med att se vulgära bilder menar du?

Jobbigt har jag det inte, däremot är det något som ärligt talat väcker visst äckel i mig. Har inget emot att folk klär sig som de vill, men vill inte få håriga arslen och ett skrev upptryckt i ansiktet när jag surfar i en diskussionstråd på Familjeliv. Har du problem med att folk inte vill se dessa bilder?
    Du är så klart fri att tycka om - eller inte tycka om killar i string.

Du kan tryggt räkna med att få se bilder på killar i string - jag hoppas på många fler - det är vad tråden handlar om, och det kan du knappast ha missat.

Mycket mer förvånande då om någon la upp bilder på ärtsoppa, julgranen eller på Magdalena Andersson.

Då skulle även jag höja på ögonbrynen.
  • Anonym (Pernilla)
    Anonym (25) skrev 2023-08-20 21:02:40 följande:
    Du svarade inte på min fråga. Och nej, tråden handlar inte om att fläka ut sitt skrev, hur mycket du än älskar att se främlingars skrev och arsle.
    Jag har inga som helst problem med att du inte vill se killar i string - det är helt och hållet upp till dig.

Däremot är du naiv om du tror att en tråd som i text diskuterar killar i string inte också kommer innehålla bilder på killar i string.

Vill du vara på den säkra sidan och inte 'äcklas' så är mitt vänliga råd till dig att avstå denna tråden.
  • Anonym (Pernilla)
    Anonym (25) skrev 2023-08-20 21:51:50 följande:
    Så bra! Däremot verkar det så, på det du skrivit tidigare.

Du blandar ihop acceptans och att få det upptryckt i ansiktet. Det är just det som ofta är problemet. Att gilla trosor bland män, kommer ofta med en önskan att visa upp sina trosor och exponera sig själv. Jag ser inte att kvinnor gör samma saker med boxer. Alltså blir det två helt olika saker.

Och nej, jag tänker inte avstå tråden. Jag vill delta i diskussionen. Däremot rekommenderar jag att folk slutar att ladda upp bilder på sina skrev. Det finns trådar särskilt avsett för det. Vet inte varför folk som inte vill se uppfläkta skrev ska lämna tråden. Det är väl personerna som fläker upp sig som ska sluta posta opassande bilder.
    Kör hårt 
  • Anonym (Pernilla)
    Pixie99 skrev 2023-08-21 07:04:54 följande:

Räknas mawashi som strings? Ja, okej då, jag hittar ut själv... Skäms

Ha ha ha Pixie den var riktigt riktigt bra! Solig
  • Anonym (Pernilla)

Hett med string på både män och kvinnor Hjärta

Svar på tråden Vad tycker ni om killar som har på sig stringtrosor?