Inlägg från: Anonym (Homogay) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Homogay)

Vad tycker ni om killar som har på sig stringtrosor?

Trots min läggning och att jag är rätt fjollig (försöker jobba bort det) är det där lite väl gay för min smak.

• Anonym (Homogay)

För länge sedan, när Internet var ungt så fanns det en slags internetkändis som kallade sig "Stringemil" som postade bilder på sig själv i string. Jag tror att han förstörde min förmåga att någonsin kunna uppskatta string på män. 

• Anonym (Homogay)
    Anonym (H) skrev 2023-08-19 18:19:58 följande:
    Får jag fråga varför du inte ens  skulle kunna umgås? Vanligtvis ser man ju inte vänner och bekanta i bara underkläderna
    Det här kanske bara är en erfarenhet som gay men män som gillar udda underkläder tenderar ofta att visa upp att de gillar udda underkläder, i tid och otid. Gillar en man strumpbyxor tex. kommer han prata om strumpbyxor och posta svart-vita bilder på sina ben i strumpbyxor på sociala medier dagligen som om han delade med sig av någon slags konst.

Vet inte om ""straighta"" killar som gillar kvinnokläder gör så eller är mer diskreta. För udda underkläder är något som gay-män som gillar udda underkläder vill visa upp så mycket som möjligt.
  • Anonym (Homogay)

Nu fick vi en tydlig illustration av hur män som gillar kvinnounderkläder älskar att berätta och visa att de har kvinnounderkläder. Iofs var inte bilden i svartvitt, det bröt mot normen. 

• Anonym (Homogay)
    Anonym (25) skrev 2023-08-19 22:38:00 följande:
    Jajamensan, det ska tydligen fläkas ut, utan minsta tanke på om folk vill se det eller inte.
    Inte ens som gay vill jag se det där. Oerhört osexigt.
  • Anonym (Homogay)
    Anonym (Pernilla) skrev 2023-08-20 01:43:04 följande:
    Ojojoj va jobbigt ni tycks ha det ni två!!!

Tror ni inte ni får räkna med att se bilder på en kille i string om ni skriver i en tråd som handlar om just det?

Vad gör ni då överhuvudtaget här?
    Svarar på frågan vad vi tycker om män i string och diskuterar män i string.
  • Anonym (Homogay)
    Anonym (Pernilla) skrev 2023-08-20 08:27:45 följande:
    Fast du har det uppenbarligen oerhört jobbigt med att se en bild på kille i string?
    Är mer av graden "lätt irriterande" än "oerhört jobbigt". Förövrigt, vad anser du om oönskade penisbilder från män? Det här är precis samma grej som det, men du tycker det är "stunning and brave" för att det är gay.
Svar på tråden Vad tycker ni om killar som har på sig stringtrosor?