• fubbik1

Leg på systemet , slår någon detta ?

Är 60 år och måste alltid lämna leg på systemet , var gång säger kassören att det var deras rekord :) 

• Svar på tråden Leg på systemet , slår någon detta ?
  • fubbik1

JO men jag kan tycka det är ganska konstigt , ibland undrar man om det är nåt fel på mig :) 

• OlgaElvira
    fubbik1 skrev 2023-08-08 14:07:45 följande:

JO men jag kan tycka det är ganska konstigt , ibland undrar man om det är nåt fel på mig :) 

Tycker du själv att du ser mycket yngre ut än din ålder? 

• fubbik1

Ingen jag funderar på direkt , tänker i bland på det när jag träffar folk i min egen ålder eller yngre , då kan jag tänka, vad du ser gammal ut du måste vara mkt äldre än mig :) kul en gång när en 50 åring som tydligen kände sig jätte gammal kallade mig "grabben" o jag fråga hans ålder ,med kommentaren du är ju knappt torr bakom öronen , tog ett tag innan han förstod .

Men jag har samma kropp som när jag var 20 , samma vikt samt styrketränar så med t-shirt syns det nog , jag har mellanblont hår och då blir man sällan riktigt gråhårigt, ännu inte ett enda stå av grått, jag har kvar mitt hår även om det är tunt på toppen , vilket inte syns framifrån .
    Har sällan skägg, skulle jag haft det blir det nog annorlunda för det är grått.

Tas i bland för bror eller pojkvän till min egen dotter som är 26 

Röker inte, dricker inte en droppe sprit , äter inget godis eller kakor o lever sunt , så jag får nog inse att jag får skylla mig själv :) för det här med leg 

Svar på tråden Leg på systemet , slår någon detta ?