Inlägg från: Anonym (Kosmopolit) |Visa alla inlägg
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Kosmopolit)
    flygrl skrev 2023-08-11 23:57:46 följande:
    Vet inte om du menar vi alla med invandrarbakgrund är "kreatur" för då kan jag förstås inte hålla med. Men jag har också tidigare i tråden varnat för det i förorten snabbt kan eskalera och bli farligt på riktigt. Här gäller tyvärr andra regler och det ska man va medveten om. 😕
    Har aldrig träffat någon som är invandrare själv och svart men har så mycket rasistiska åsikter om just invandrare. Du spottar och spyr dina minst sagt rasistiska åsikter mot alla andra invandrare men vill inte själv bli sedd som en när en annan rasist kallar alla invandrare för "kreatur". Antigen är du inte invandrare och svart själv eller så är du ett mycket speciellt fall.
  • Anonym (Kosmopolit)
    flygrl skrev 2023-08-14 00:18:00 följande:
    Jag fattar va du menar. Jag uppskattar och är beredd försvara det civiliserade demokratiska och öppna samhället. Sverige är landet jag föddes i och önskar fortsätta leva i och då menar jag inte bara geografiskt utan också värderingarna. Kan man inte uppföra sig civiliserat borde man utvisas imho.

Och jo, jag förstår att kreatur inte är apor. Själv är jag en människa. 100%. Som du. 😉
    hahaha så paradoxalt! :)
  • Anonym (Kosmopolit)

Det är så mycket som är skumt med den här tråden som tyder på att tanken är att sprida hat mot invandrare och splittra det svenska samhället. Det räcker bara med att läsa rubriken för att förstå det. 

Svar på tråden Invandrarbarnen är elaka och hotfulla mot min son för att han är svensk. Hur ska vi agera? Sluta gå dit?