Invandrarbarnen är elaka och hotfulla mot min son för att han är svensk. Hur ska vi agera? Sluta gå dit?
Det är såklart en sorglig historia.
den låter extremt vinklad och troligen har du en agenda. så frön av hat. Jag köper det inte alls.
Jag som är mulatt skulle aldrig gå med mina barn till en lekplats som är otrygg. Oavsett om dina invandrarbarn eller renodlade vita/blonda/blåögda svenskar är på plats. Då jag är mitt emellan så vet jag att det är skit i båda lägren.
Din son blir gång på gång utsatt, vill du påstå? Vad fan håller du då på med? Ta inte dit han! Det är en typ av misshandel från dig som förälder. Ja, det är hemskt att det är otryggt på vissa platser men är det för politik/stolthet/bilndheten skull du utsätter din son för detta?
Detta låter jätteskumt bara. Den här tråden är bara för att uppvigla hat mot invandrare. hoppas folk ser det.
Tydligen så är invandse barn elaka mot svenska barn, och det kan TS intyga, vilken smörja.
Inser du konsekvenserna av det?
Följande är inte en uppmaning till TS, men jag backar inte för varken min eller din rätt att leva i fred och trygghet, utan det är den som står för motsatsen som ska backa. På så vis kan vi upprätthålla ett tryggt och stabilt samhälle.